Beantwoord

Klantvoordeel bij verlengen?

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Goedenavond,

Ik mag mijn sim-only abonnement weer verlengen.
Ik ben inmiddels al bijna 8 jaar klant bij T-Mobile, maar er zit verder geen voordeel aan weer verlengen.
Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld Klantvoordeel te ontvangen als ik weer verleng?
Ik vind het vreemd dat puur omdat ik geen twee abonnementen op mijn adres heb (internet inbegrepen in huur en alleenstaand) ik geen Klantvoordeel kan krijgen.

Zijn er misschien dingen/mogelijkheden die ik mis?

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 June 2021, 19:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ldevries95 

Helaas dien je voor klantvoordeel wel 2 abonnementen op hetzelfde adres te hebben, misschien dat iemand in het huishouden (samenwonende) ook T-Mobile wilt nemen? Diegene krijgt dan ook extra voordelen. Het mag ook een T-Mobile thuis abonnement zijn.

Reputatie 7
Badge +14

@ldevries95 Je kan ook kijken bij  Belsimpel  die geven een kortingsbon van €35.

Scheelt altijd.

Ben het wel met je eens hoor, maar wat niet is kan nog komen.  De Moderators lezen mee en TM staat altijd open voor tips, 
Let wel op de GOGOGo weken zijn bijna voorbij!

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ldevries95 

Je hoeft je simonly niet te verlengen. Dan blijft het abonnement gewoon doorlopen en wordt het maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Dus als je tevreden bent met de huidige propositie, dan laat je het gewoon zo. Als je vast en mobiel gaat combineren zijn de nieuwe proporties waarschijnlijk beter en kun je altijd dan verlengen.

Reageer