Beantwoord

Klantvoordeel in overzicht

  • 4 September 2022
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

hoi ik heb een vraag over de 2,50 + 2gb klantenvoordeel

ik heb onlangs mn mobiel abbo verlengd en die gaat medio 23 oktober in.

in mijn contract die ik kreeg staat 2,50 korting ..

log ik in op tmobile (web versie) staat die korting er weer niet 

moet ik dat dan weer op de dag van overgang zelf weer activeren??

en als ik kijk via mijn app op "nieuw”abbonement staat er niks…. alleen ik kan; verlengen?

 met vr groet

 

icon

Beste antwoord door Hajar 4 September 2022, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

 

Als je kijkt op deze pagina dan zie je onder Vaste Maandelijkse kosten vermeld staan wat de totale kosten zijn. Het “totaal” toont het bedrag waarin klantvoordeel is meegenomen.

Na een verlenging hoef je klantvoordeel niet opnieuw aan te vragen.

hoi hoi dat is dus juist het probleem

bij de optie huidig (mijn aflopende contract  tot 23 oktober)staat idd de korting

klik ik op nieuw … daar staat de korting er niet ,terwijl in mijn onlangs verkregen contract staat het wel verrekend..

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mr.Tops 

Wat leuk dat je voor een verlenging bent gegaan. De korting zal zichtbaar zijn wanneer je verlenging in gaat dus geen zorgen. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe abonnement!

Reageer