Beantwoord

koppelen nieuwe sim lukt niet

  • 22 July 2022
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

Sinds gisteren heb ik een Sim-only want mij huidige abonnement liep af. Het lukt me niet om m’n account te koppelen aan mij t-mobile account omdat ik de melding krijg dat mij Sim-only al gekoppeld is aan een ander account. 
simonly staat op zelfde naam en mailadres als mijn oude abonnement. Hoe los ik dit op ?

icon

Beste antwoord door Mnabosman 22 July 2022, 10:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heb je jouw t-mobile abonnement verlengt? Dan is er geen nieuwe my-tmobile nodig.  Log gewoon met je oude gegevens in en dan zul je daar je nieuwe abonnement zien staan.

Ik dacht dat ik verlengd had maar als ik inlog met mijn oude gegevens zie ik wel dat mijn oude abonnement is gestopt maar mijn nieuwe Sim only staat er niet bij. En toevoegen lukt dus niet 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Mnabosman 

Zie je in je oude My T-Mobile account onder abonnement en instellingen bovenaan oud, nieuw of huidig, nieuw?

Heb de klantenservice even gebeld. Bleek dat m’n sim

only aan een nieuw klantnummer was gekoppeld.  Dat was het probleem 

Reputatie 5
Badge +4

Hey @Mnabosman

Leuk dat we je langer mogen blijven verwelkomen. Idealiter was de ‘overgang’ wel wat soepeler verlopen. Is het probleem inmiddels ook opgelost? Laat het vooral weten. 

Reageer