Beantwoord

MB verdeler om data met dochter te delen?

  • 25 November 2021
  • 4 reacties
  • 5565 Bekeken

Ik ben op zoek naar een manier om mijn (jonge) dochter data te geven zodat ze af en toe een berichtje kan versturen als ze niet thuis is. Gezien de minimale hoeveelheid mb's die dat kost is een eigen Abo overdreven.

Ik kwam de mb verdeler tegen ( https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/mb-verdeler) maar begrijp het nog niet helemaal:

Volgens de site is de mb verdeler niet beschikbaar bij Go abonnementen.

Mijn man kan nu voordelig overstappen naar t-Mobile en zou dan zijn mb's met haar kunnen delen. Maar, volgens de aanbieder wordt het dan een Go abonnement, want "stel samen en stel bij" abonnementen worden niet meer geleverd. Klopt dat? Overigens gaat hij voor een abonnement met ongeveer 10GB data, dus niet onbeperkt

En als dat klopt, kan hij dus ook geen mb's met haar delen? Of moet het dan anders?

icon

Beste antwoord door TAVL 25 November 2021, 15:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tabetha welkom bij de community.

Zoals je zelf al hebt gezien, MB verdeler werkt niet op GO abonnementen. Dit zijn de huidige abonnementen. Maar als je jouw dochter wilt leren omgaan met een mobiele telefoon en daarbij ook gelijk de gerustheid dat ze even een whatsapp berichtje kunnen sturen zou een prepaid simkaart een goede oplossing zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Tabetha,

Je zou een speciale kids - altijd online - prepaid kunnen proberen. Daarmee kan jouw kind altijd een berichtje sturen. Een prepaid, maar dan op die situaties, zoals jij omschrijft gericht.

Dank voor jullie reacties. 

Ontzettend jammer dat de mb-verdeler niet meer afgesloten kan worden!

Kids altijd online zou een mooie oplossing kunnen zijn, maar dat is voor die paar berichtjes die ze misschien stuurt veel te prijzig (momenteel heeft ze een prepaid waar we elke maand een data bundel van 5 euro opzetten, en die krijgt ze nog niet voor een tiende deel op).

Ik ga verder zoeken naar mogelijkheden!

Ik kan ook geen data-verdeler krijgen. Heb ik nodig voor op de camping omdat daar goed internet (camping wifi of 4/5G) vaak niet goed is. Krijg ik niet want ik heb een Go-unlimited abonnement. Maar ik heb ook T-Mobile thuis met TV en telefoon en in de vele jaren dat ik dat Go-abonnement heb, heb ik misschien 3 of 4 keer data aangevuld op mijn daglimiet. Toch wordt ik op voorhand al weggezet als misbruiker!!!!! Terwijl ik altijd keurig mijn rekeningen betaal. Ook nog een dingetje: Toen ik nog 60 dagen unlimited Europa had stuurde T-Mobile mij een pushbericht van 11 KB!!! waarmee “internet gebruikt” was. Dus gewoon weer een dag van me gepikt. Hier geldt toch sterk dat hoe de waard is hij zijn gasten vertrouwd. Ik dien denk ik mijn contract uit en dan zoek ik iets anders.