Mijn contract opeens beeïndigd na contractovername

  • 19 September 2022
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

laatst had ik een contractovername gedaan. Maar sindsdien zijn er alleen maar problemen met mijn T-Mobile account. Ik kan niet eens meer mijn MB's en facturen zien. Ook komt mijn nieuwe factuur eraan die 10 euro duurder is omdat ik door deze situatie niet meer mijn klantenkorting krijg. Weet iemand hoe je dit zo snel mogelijk moet oplossen? Want de betaling is al over 5 dagen… 

kevinle2000 1 jaar geleden

Goedemorgen @Kevin_Le2000, excuses voor de veel te late reactie! Wegens het herindelen van een aantal subfora zijn enkele topics in het luchtledige geraakt en konden we deze niet direct terughalen. 

Is de contractovername van jou naar iemand anders gegaan of andersom? Ik doe de voorzichtige aanname dat jij een ander abonnement te zien krijgt in My T-Mobile. Je hebt voor elk abonnement namelijk een ander account nodig.

Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, geef het alsjeblieft aan, dan beloof ik dat we het sneller oppakken dan de lange wachtperiode van hiervoor.

Het is inmiddels opgelost hoor.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Kevin_Le2000, excuses voor de veel te late reactie! Wegens het herindelen van een aantal subfora zijn enkele topics in het luchtledige geraakt en konden we deze niet direct terughalen. 

Is de contractovername van jou naar iemand anders gegaan of andersom? Ik doe de voorzichtige aanname dat jij een ander abonnement te zien krijgt in My T-Mobile. Je hebt voor elk abonnement namelijk een ander account nodig.

Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, geef het alsjeblieft aan, dan beloof ik dat we het sneller oppakken dan de lange wachtperiode van hiervoor.

Goedemorgen @Kevin_Le2000, excuses voor de veel te late reactie! Wegens het herindelen van een aantal subfora zijn enkele topics in het luchtledige geraakt en konden we deze niet direct terughalen. 

Is de contractovername van jou naar iemand anders gegaan of andersom? Ik doe de voorzichtige aanname dat jij een ander abonnement te zien krijgt in My T-Mobile. Je hebt voor elk abonnement namelijk een ander account nodig.

Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, geef het alsjeblieft aan, dan beloof ik dat we het sneller oppakken dan de lange wachtperiode van hiervoor.

Het is inmiddels opgelost hoor.

Reageer