Mijn zoontje kan zich niet registreren voor een t-mobile account, ook al heeft hij alleen maar een prepaid kaartje. Hier heb ik een meer dan een jaar gelden ook al eens contact over gehad met jullie. Hij kon zich toen niet registreren met adres om de 5 euro extra beltegoed te krijgen. Die 5 euro is ons toen handmatig toegekend. We konden toen echter wel handmatig zijn naam en adres in zijn t-mobile account zetten, zodat, mocht er iets met het simkaartje gebeuren we toch wat gegevens kunnen overleggen die jullie kunnen controleren, mocht het nodig zijn ter verificatie.
Vandaag wilden we inloggen op zijn t-mobile account (met telefoon nummer en wachtwoord), maar kregen toen het bericht dat zijn account verwijderd was omdat er te lang niet op ingelogd was. (waarom in vredesnaam trouwens dit doen als het nummer gewoon actief is?)
Hierop hebben we een nieuw account aangemaakt, (met e-mail en gebruikersnaam) en hebben hier zijn telefoon nummer aan gekoppeld. Hierop wilden we weer zijn persoonsgegevens toevoegen.
Registreren lukt niet, omdat daarbij verplicht de geboortedatum ingevuld moet worden, maar omdat hij geen 18 is lukt dit niet (moet min. 18 jaar zijn), ook al hoef je voor een prepaid telefoon nummer helemaal geen 18 te zijn.
Hierop wilden wij gewoon onder de account settings zijn naam en adres invoeren. De voornaam lukt. De achternaam niet, dan krijgen we een melding dat je dit niet kunt wijzigen omdat de achternaam gelijk moet zijn aan zijn legitimatie bewijs. Maar voor een prepaid hoef je je helemaal niet te legitimeren, en is dit ook nooit gebeurd. Hierdoor kunnen we geen achternaam invoeren.
Daarna wilde ik het adres invoeren. Dit kan echter ook niet, omdat we dan de melding krijgen dat we dit onder ‘registratie’ moeten doen, en dat wil niet , omdat je daar ook een geboortedatum in moeten vullen wat dus niet kan, omdat daar minimaal 18 jaar gevraagd wordt, wat dus voor prepaid helemaal geen vereiste is. Hierdoor kunnen we geen adres invoeren.
3 vragen:
Waarom het my t-mobile account verwijderen terwijl het nummer gewoon actief is?
Waarom die 18 jaar grens terwijl je voor een prepaid geen 18 jaar grens hebt?
Hoe moeten we nu correct zijn persoonsgegevens in zijn my t-mobile krijgen? Graag hulp hiervoor.
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel