Beantwoord

Mobiel abonnement door T-Mobile verlengd terwijl dit niet gewenst was

  • 4 January 2022
  • 4 reacties
  • 436 Bekeken

Hallo,

 

Van de zomer werd ik gebeld door T-Mobile, omdat mijn abonnement verlengd zou kunnen worden. Na overleg thuis hebben we besloten dit niet te verlengen, maar gewoon door te laten lopen. Het had verder toch geen voordelen om een abonnement te nemen t.o.v. door laten lopen. Het enige wat ik gevraagd had is om visual voicemail eraf te halen (dat is ook gebeurd). 

 

Nu willen we overstappen naar een andere provider blijkt dat het abonnement toen voor 2 jaar verlengd is, wat ik dus totaal niet wilde.

 

Klantenservice gebeld verhaal uitgelegd en ik zou teruggebeld worden, want ze zou wat gaan uitzoeken. Na een dag niks gehoord te hebben, toch zelf maar weer gebeld. Krijg je natuurlijk iemand anders, maar die zou vragen of de desbetreffende persoon terug wilde bellen. Dat is een paar uur later dan ook gebeurd, ze was vergeten terug te bellen! 

Antwoord dat ik kreeg was: Nee ze kunnen niks doen, want er was een email ter bevestiging gestuurd volgens het systeem en daar had ik toen maar op moeten reageren. Maar ik heb die hele email nooit gehad, dus hoe kan ik daar dan op reageren???? En op de vraag waarom ik het abonnement zou verlengen terwijl het verder geen voordelen heeft kunnen ze ook geen antwoord geven.

 

Dit antwoord is wel heel kort door bocht en had ze dan net zo goed gelijk kunnen zeggen. Ik heb niet het idee dat er ergens naar gekeken is. Vind het niet echt klantvriendelijk.

 

Iemand een idee hoe dit toch nog op te lossen is? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 5 January 2022, 08:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Denise0407 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Wanneer je namelijk een verlenging aan gaat dan ontvang je altijd een contractbevestiging. Als je mijn je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN in een privebericht stuurt dan kan ik met je meekijken. 

Hallo,

Ik kreeg het verzoek om mijn telefoonabonnement te verlengen. Waarom is dat nodig? Ik kan het abonnement wat nu afgelopen is toch gewoon door laten lopen? Dit voldoet prima en heb meer als genoeg aan de huidige bundel.

Als ik wel verleng ben ik voor dezelfde bundel ongeveer 20% meer kwijt dan nu terwijl de samenstelling van de bundel gelijk blijft!

Reputatie 7
Badge +14

Je kan het abonnement zeker laten doorlopen als het voldoet aan jouw behoefte! Het wordt maandelijks aanpasbaar/ opzegbaar, dus je bent flexibel als je toch b.v. een nieuwe telefoon nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +5

Ik kreeg het verzoek om mijn telefoonabonnement te verlengen. Waarom is dat nodig? …

Zit je weer een periode VAST waar je alleen met extra kosten onderuit kan.

Als ik wel verleng ben ik voor dezelfde bundel ongeveer 20% meer kwijt dan nu terwijl de samenstelling van de bundel gelijk blijft!

Ook dit is een antwoord op de vraag die je zelf stelt.

Tmobile (en ieder ander) is een commercieel bedrijf en probeert op deze manieren geld te genereren.