Mobiel nummer bestaat niet

  • 28 February 2023
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Ik heb momenteel een mobiel abonnement dat verlengd kan worden. Wanneer ik dit via de T-mobile website probeer te doen, kan ik zover komen als het selecteren van het toestel en het abonnement, maar wanneer ik naar de volgende stap ga om mijn gegevens te bevestigen, krijg ik een bericht waarin staat:

 

Sorry! Er ging iets mis met je bestelling.

Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens.

 

 

Ik heb geprobeerd te upgraden via T-mobile chat en door te bellen naar het T-mobile verkoop nummer. Beide opties eindigen met de mededeling dat ze het contract niet kunnen verlengen. Het systeem zegt dat het nummer geen T-mobile nummer is. Nu even voor de zekerheid, ik heb dit nummer al 4 jaar en heb het eerder al eens verlengen etc. Het bestaat wel degelijk wanneer het tijd is om mijn rekening elke maand te betalen.

Ik besloot toen naar een T-mobile winkel te gaan. De persoon die me daar hielp bevestigde ook dat het nummer in het systeem staat, en dat het inderdaad tijd is voor een verlenging, maar toen hij het nummer probeerde te verlengen, kreeg ook hij de foutmelding dat het nummer niet bestaat in het T-mobile systeem. 

Ik dacht eerst dat er iets vreemds was toen ik een maand geleden de verlengingscheck deed via Belsmipel, en zij terugkwamen met de mededeling dat ze mijn nummer niet konden vinden in het T-mobile systeem.

Vanmorgen deed ik dezelfde verlengingscheck voor twee van mijn andere nummers, en ze kwamen allebei terug met de mededeling dat de nummers niet gevonden kunnen worden in het T-mobile systeem. 

Ik heb gisteren de klantenservice gebeld, ze probeerden een storing op het nummer te melden om te onderzoeken. Toen ze dat probeerden te doen, kregen ze ook een foutmelding dat het nummer niet bestaat. Ze stuurden uiteindelijk een e-mail naar support met de details, maar er is geen manier voor mij om dit te volgen, omdat het niet gekoppeld is aan mijn nummer in het systeem.

Weet iemand wat ik kan doen of heeft iemand dit probleem eerder gehad?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @QuestJR 

Wat vreemd dat je nummer niet terug te vinden is. Is het inmiddels opgelost of krijg je nog steeds dezelfde melding? Je geeft aan dat je al 4 jaar klant bent bij ons. Heb je in al die tijd wel een My T-Mobile account gehad? Lukt het wel om daar in te loggen? Ik wil ook graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reageer