Beantwoord

multisim niet te koppelen aan applewatch en herkent mytmobile jiet

  • 25 April 2023
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Abonnement niet te koppelen aan apple watch cellular 

al drie dagen bezig met tmobile maar het lukt ze nier

 

als ik vanuit apple watch wil koppelen herkent die mytmobile niet terwijl ik daar wel mee in kan loggen op de wbsite of tmobile app

 

ik word er doodmoe van

 

als her morgen niet is opgelost zeg ik mijn 6 abonnementen op

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 25 April 2023, 22:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Ruben71  Welkom in de community.

Hier  Staan wat tips, kijk even of je zo verder komt.

Laat het even weten anders kan een moderator je hopelijk binnenkort verder helpen.

Fijne avond

Reputatie 6
Badge +6

Abonnement niet te koppelen aan apple watch cellular 

al drie dagen bezig met tmobile maar het lukt ze nier

 

als ik vanuit apple watch wil koppelen herkent die mytmobile niet terwijl ik daar wel mee in kan loggen op de wbsite of tmobile app

 

ik word er doodmoe van

 

als her morgen niet is opgelost zeg ik mijn 6 abonnementen op

Hi @Ruben71, welkom op onze Community! Goed dat je hier navraag over doet, ik help je graag verder! Multisim is alleen mogelijk met een Go abonnement. Beschik je daar ook over? Zou je voor mij de Multsim willen verwijderen en dan opnieuw willen koppelen? 

 

Volg deze stappen om Multisim te kopen:​

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

Mocht dat niet lukken, kun je mij dan vertellen wat je precies te zien krijgt, waardoor het koppelen niet lukt? Zou je hiervan een screenshot/foto met mij willen delen? Mocht het alsnog niet lukken, ontvang ik graag een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie, zodat ik met je mee kan kijken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer