Na overlijden van contractant afwikkeling contracten nog steeds niet correct

  • 23 January 2023
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Begin November is mijn partner overleden, half november heb ik dit overleiden gemeld bij de Nabestaanden desk (Bevestiging hieronder van 11 november 2022).

Hierbij bevestigen we dat we je verzoek hebben afgerond.

  • T-Mobile Mobiel (0634083981): beëindigd

Van het verzoek voor T-Mobile Thuis ontvang je van ons apart een bevestiging.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nabestaandensupport T-Mobile

Echter, was het maar afgerond, dit was het begin van een lange weg welke tot op de dag van vandaag nog niet afgerond is

Voor T-Mobile Mobiel krijg ik een factuur voor Schadevergoeding abonnement / contractbreuk van 132 euro (terwijl dit conform de website kosteloos zou moeten zijn)

Voor T-Mobile thuis zou het contract van mijn overleden partner naar mjn naam omgezet worden. Echter tot op de dag van vandaag, en we zijn nu bijna 3 maanden verder, komen de facturen, de mails nieuwsbrieven enz nog steeds binnen op naam van mijn overleden partner. De gegevens staan wel juist in de systemen van de klanten service maar niet in de communicatie naar de mij als klant toe.

De beloofde mails heb ik nooit mogen ontvangen

Inmiddels ben ik hier al maanden mee bezig, en met elk contact wordt aangeveven dat dit binnen 10 werkdagen opgelost moet zijn, maar inmiddels zijn we maanden verder.

ik heb echt begrip dat er fouten gemaakt kunnen worden, en de klanten service bied ook elke keer hun excusses aan. Ook ik snap ook best dat ze zelf hier niets aan kunnen doen en ben uiterst coulant geweest, alleen nu begint de maat echt langzaam op te raken. Elke mail vanuit T-mobile wordt ik weer geconfroneerd met de verkeerde tenaamstelling en dit is niet alleen voor T-Mobile thuis maar dit is ook voor T-Mobile Mobiel. 

Nogmaals, de klantenservice is echt hulp en begripvol alleen komt het over dat de afdelingen die de oplossing echt moet gaan bieden dit niet is, want beloofde terugbel verzoeken of beloofde oplossingen worden niet geboden.

Hopenlijk kan via deze weg er wel hulp komen, want ik moet elke keer met verschillende afdelingen comuniceren, alleen niemand kan me echt helpen


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Vlaspolder , allereerst gecondoleerd.

Je kunt je verhaal inderdaad op dit forum kwijt. Maar als de nabestaanden desk dit al niet kan regelen voor je, dan wordt het op dit klant helpt klant forum wel heel lastig.

De factuur is natuurlijk bijzonder. Hebben de medewerkers van de nabestaanden desk dat niet voor je kunnen oplossen? Die kennen de mogelijkheden op dat gebied natuurlijk als beste.

 

Beste @Vlaspolder , allereerst gecondoleerd.

Je kunt je verhaal inderdaad op dit forum kwijt. Maar als de nabestaanden desk dit al niet kan regelen voor je, dan wordt het op dit klant helpt klant forum wel heel lastig.

De factuur is natuurlijk bijzonder. Hebben de medewerkers van de nabestaanden desk dat niet voor je kunnen oplossen? Die kennen de mogelijkheden op dat gebied natuurlijk als beste.

 

De nabestaanden desk is een extrene partij welke comminiceerd met een NoReply mail adres, geen chat of telefonische contact mogenlijkheid heeft. T-Mobile maakt gebruik van hun diensten en op zich prima alleen nu het fout gaat wordt het lastig. 

De factuur komt van T-Mobile en niet van closure.nl, dus vermoed dat T-Mobile dit moet oplossen. Wellicht is het een issue aan beide kanten maar met alle respect daar hoef ik als klant toch niet tussen te gaan zitten?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vlaspolder 

Ik wil je graag condoleren en veel sterkte wensen. Ik begrijp heel goed dat je hier niet op zit te wachten en wil dan ook graag kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook Thuis klantnummer dan kan ik ervoor zorgen dat een collega van Thuis ook meekijkt. Ik ga mijn best doen om je duidelijkheid te geven en je verder te helpen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bericht verstuurd

Reputatie 7
Badge +9

@Vlaspolder 

Dankjewel voor je gegevens. Voor mobiel is het inmiddels opgelost. Het openstaande bedrag is gecrediteerd waardoor je nu niks meer hoeft te betalen. Voor Thuis heb ik je nog om extra informatie gevraagd. Ik hoor graag van je!

Reageer