Beantwoord

Nieuw abonnement simkaart werk niet

  • 31 January 2023
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Ik had vandaag een sim only abonnement gehaald met een sim want hiervoor had ik alleen een sim maar het doet het niet. ik heb het op een andere telefoon geprobeerd maar nog steeds niks 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 31 January 2023, 19:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Ri-Jairo  Welkom in de community!

 Is de simkaart al geactiveerd? Zonder activatie doet de kaart het uiteraard niet.

Voor het activeren van een simkaart kan je  morgen even langs een T-Mobile shop gaan of

Als je al  een account hebt bij T-mobile dan kan je het op deze pagina proberen.
Laat even weten als het is gelukt.

Succes!

Gisteren een sim only abonnement in de winkel gehaald. Heb deze in verschillende telefoons geprobeerd, maar krijg geen verbinding, mel;ding dat ik niet aan netwerk ben aangemeld.

Reageer