Beantwoord

Nieuw mobiel abonnement

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Hoi Community,

Ik heb voor mijn dochter een nieuw mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nu heb ik de nieuwe SIM in huis, alleen staat daar een nieuw nummer op. Is dit een tijdelijk nummer, en hoef ik daar niks mee te doen?

Verder lijkt de nieuwe SIM nog niets te doen. Hoe kan ik achterhalen wanneer deze actief wordt? Ik heb de bevestiging van mijn oude provider al ontvangen. 

En dan mijn laatste vraag. Als het oude nummer gewoon behouden blijft geldt dan wel de nieuwe PUK?

Kortom: altijd gedoe als je overstapt :). Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen. 

Groet,

Ruben

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 June 2022, 10:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

 

Als je een nieuw abonnement afsluit met nummerbehoud dan begin je eerst met een nieuw (tijdelijk) nummer. Op de dag van portering wordt het oude nummer overgezet naar de simkaart behorende bij het nieuwe abonnement.

Zie ook; Nummerbehoud - Wanneer krijg ik een tijdelijk nummer?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MrOlthuis 

Bij nummerbehoud ontvang je alvast een niet geactiveerde simkaart met een tijdelijke nummer, je kunt deze beter niet activeren want anders betaal je ook al voor T-Mobile.

Je kunt tot de datum waarop je nummer wordt overgezet gebruik blijven maken van je huidige provider.

Op de datum waarop je nummer wordt overgezet zal je huidige simkaart in de loop van de dag niet meer werken, dan kun je je T-Mobile simkaart activeren en gebruiken.

De PUK code op de T-mobile kaart is dan je nieuwe PUK code inderdaad.

Goedemiddag, ik heb een vraag over het nemen van een nieuw abboment ik gebruik momenteel de Samsung Galaxy S21 Ultra en kan nu eindelijk verlengen ik zou daarom willen verlengen na de iPhone 14 pro max maar nu was mijn vraag ik zag dat er éénmalige kosten van toepassing zijn, is het de bedoeling dat deze direct betaald moet worden of komen deze kosten op de 1e factuur te staan en wordt deze pas betaald zodra mijn nieuwe abbonement ingaat?

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag, ik heb een vraag over het nemen van een nieuw abboment ik gebruik momenteel de Samsung Galaxy S21 Ultra en kan nu eindelijk verlengen ik zou daarom willen verlengen na de iPhone 14 pro max maar nu was mijn vraag ik zag dat er éénmalige kosten van toepassing zijn, is het de bedoeling dat deze direct betaald moet worden of komen deze kosten op de 1e factuur te staan en wordt deze pas betaald zodra mijn nieuwe abbonement ingaat?

Klik hier Daar staat alles wat je weten moet. Mag dus ook bij aflevering 
Veel,plezier  straks met je mooie nieuwe toestel.