Beantwoord

nieuwe mobiel, maar kan bundel niet verhogen

  • 12 February 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3

Hallo allemaal

Ik krijg gauw een nieuwe mobiel Samsung Galaxy S22 +.

Ik ben van plan geheugen en snellere verbinding.

Ik kijk T-Mobiel App :

Huidig abonnement:  5 GB + 120 min bellen  en 4G   € 15,30 per maand.

Ik wil verhogen naar 8 GB + 120 min bellen en 5G maar er staat er niet op , wel : 5 GB + 120 min bellen en 5G voor € 18,50 per maand.

of moet ik naar T-Mobile winkel ?

 

Pierre

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 February 2022, 12:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Iamsterdam 

Je zit zo te lezen nog op de oude propositie. Kan je al verlengen? Dan zou je wel kunnen kiezen voor de nieuwe abonnementen.

Reputatie 3

Hallo Waqqas

Ik heb een nieuwe mobiel Samsung S22+ besteld en betaald.  Komt binnen 5 weken bij mij thuis bezorgen. 

Dus mijn huidige mobiel is Samsung S10.

Ik hoef alleen Sim Only opvragen  8Gb en 5G

 

Pierre 

Ik hoef alleen Sim Only opvragen  8Gb en 5G

Je valt nu binnen het oude aanbod en kan hierom geen 8GB nemen. Als je jouw abonnement verlengt, kan dit wel met het huidige aanbod waar 8GB onderdeel van is.