Beantwoord

nieuwe telefoon afkopen en een nieuwe telefoon bij abonnement nemen

  • 11 August 2021
  • 6 reacties
  • 459 Bekeken

Hallo weet iemand of ik ok een nieuwe abonnement kan afsluiten als ik mijn toestel krediet in een keer afgelost heb ik wil namelijk een ander toestel ik wil sowieso bij t mobile blijven 

 

Kan mijn abonnement dan omgezet worden? 

 

Naar een nieuw abonnement

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 August 2021, 17:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dominiquedeweerd 

Dus je wilt voor je huidige abonnement met toestel het toestel afkopen en dan een nieuwe toestel nemen met een nieuwe abonnement?

Je kan kiezen voor early renewal, hierbij sluit je een nieuwe abonnement met toestel af, voor meer informatie bekijk Deze pagina en dan onder veelgestelde vragen kan ik mijn mobiele abonnement vervroegd verlengen?

 

Het kost je wel eenmalig €71, het abonnement start pas na de einddatum van je huidige abonnement maar het toestel ontvang je al eerder denk ik.

Hallo @Dominiquedeweerd 

Dus je wilt voor je huidige abonnement met toestel het toestel afkopen en dan een nieuwe toestel nemen met een nieuwe abonnement?

Je kan kiezen voor early renewal, hierbij sluit je een nieuwe abonnement met toestel af, voor meer informatie bekijk Deze pagina en dan onder veelgestelde vragen kan ik mijn mobiele abonnement vervroegd verlengen?

 

Het kost je wel eenmalig €71, het abonnement start pas na de einddatum van je huidige abonnement maar het toestel ontvang je al eerder denk ik.

Lukt helaas niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Dominiquedeweerd 

Voldoe je niet aan de voorwaarden of is er iets anders mis?

@Dominiquedeweerd

Voldoe je niet aan de voorwaarden of is er iets anders mis?

Mijn abonnement kan ik pas vanaf januari verlengen

Reputatie 7
Badge +14

Op de pagina die @Waqqas aangeeft staat bij de FAQ " Kan ik mijn mobiele abonnement vervroegd verlengen?". Daaronder wordt aangegeven dat je ook eerder kunt verlengen dan die 4 maanden. Ook staat er dat je dat alleen telefonisch via de klantenservice kan doen. 

Even bellen dus om dit in gang te zetten.

Op de pagina die @Waqqas aangeeft staat bij de FAQ " Kan ik mijn mobiele abonnement vervroegd verlengen?". Daaronder wordt aangegeven dat je ook eerder kunt verlengen. Ook staat er dat je dat alleen telefonisch via de klantenservice kan doen. 

Even bellen dus om dit in gang te zetten.

Bedankt

Reageer