Beantwoord

Nieuwe telefoon, contractovername?? Slechte service

  • 1 December 2021
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een abonnement. Staat al jaren op moeders naam omdat zo’n jolige T mobile fysieke verkoper dit ooit een goed idee vond want meer korting ofzo. Gister: telefoon kapot. Abonnement was toch toe aan verlenging, ik wil ZO SNEL MOGELIJK een nieuwe.
Dus ik bestel via website verlenging + telefoon vóór 22u. Hang gisteravond aan lijn met T-mobile want ik had betalingvraag. Dan blijkt ook dat mijn contract naar mijn naam moet omdat ik anders de telefoon niet kan aannemen. Prima. Moeder gebeld en aan gesprek toegevoegd, telefonische collega zegt dat ze het contract heeft omgezet of wat dan ook naar MIJN naam en huisnummer. Ook gaat AMP levering doen.

(In mijn mail staat dat PostNL gaat leveren, op online bestelstatus staat dat AMP dit gaat doen. (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus) ) 

 

Vandaag: Geen bericht ontvangen. Net met medewerker gechat maar die vertelt doodleuk dat dat a) mijn moeder aanwezig moet zijn bij de levering (dit kan dus niet) en b) toch PostNL het gaat leveren? Heb ik gister voor niks mijn moeder gebeld? Wat heeft die medewerker dan gedaan?

 

Nog nooit zoveel rotzooi bij jullie gehad, wat is dit? Ik heb een nieuwe telefoon zsm nodig. Normaal zou ik naar een fysieke winkel gaan maar ik werk in het ziekenhuis van 9 tot 18, incl alle coronadruk dus niet te doen (typ dit in mijn pauze :)))). 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 1 December 2021, 14:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

 Hi @elizap 

Excuses voor het ongemak! Vanwege drukte bij leveringen duurt het allemaal wat langer. Wij zijn hiervan op de hoogte en bezig met een oplossing. Als de e-mail aangeeft dat het door PostNL wordt geleverd dan kun je dat aanhouden.

Ik wil wel graag je bestelling controleren. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

 Hoi @Hajar , jammer dat mijn vraag niet duidelijk is maar het gaat om het feit dat je telefooncollega's aan de telefoon mijn contract zouden hebben ‘omgezet’ (eigen woorden) van mijn moeder naar mij, zodat de telefoon geleverd kan worden

 

Maar een chat-collega van je zegt vandaag dat ik de bestelling moet annuleren omdat het alsnog op mijn moeders naam staat 

Levertijd is ook een probleem maar het minst erge op dit moment

PB komt eraan en ik ga weer bellen nu

Reputatie 7
Badge +9

Hi @elizap 

Ik heb gereageerd op je privebericht.