[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

Ik heb nu naar volle tevredenheid T mobile thuis op glasvezel voor 40 euro in de maand. ( 50 euro voor 750Mbit met 10 euro korting )

Met de nieuwe uit & thuis aan bieding zou ik voor 50 euro (dus voor slechts ) 10 euro meer er ook een unlimited mobiel abonnement er bij kunnen nemen. Klinkt erg aantrekkelijk !

Bij het afsluiten is de looptijd voor het mobiel abonnement 2 jaar. De looptijd voor het thuis internet is 1 jaar. Het grootste deel van de korting is afkomstig van het vaste internet ( 40 naar 25) , als die het tweede jaar niet meer geldig is betaal ik na een jaar dus  25 euro per maand voor het mobiel abonnement + de prijs van het vaste internet in het 2e jaar.

Is er een garantie dat ik ook in het 2e jaar dit mobiel internet abonnement blijf houden voor slechts  10 euro extra?  Oftewel dat de flinke combinatiekorting op internet huis dus voor 2 jaar geldt ?

 

Reputatie 7

Hey @Norbertk,

Je Uit & Thuis voordeel blijft geldig zo lang je je T-Mobile Thuis en mobiele abonnement op hetzelfde adres gecombineerd hebt. Hier zit dus geen looptijd aan vast. :relaxed: De combinatiekorting blijft dus ook het tweede jaar geldig op je T-Mobile Thuis abonnement, wel zo fijn!

Question about Mobile & Huis package.

can we put the two t-mobile mobile subscriptions (one GO18 and one GO17.2) onto the package along with the fiber internet?  or only one mobile subscription with fiber internet?

 

thanks

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wimbledonpaul 

Yes, it’s possible to combine 2 mobile subscriptions with a fiber internet subscription as long as they are all registered in the same address.. You can add them to Klantvoordeel and in the FAQ above you can read the terms and with you will receive for each subscription. 

If you have any other questions, let us know!

 Ik zit te denken aan unlimited data op mijn mobiel, maar 19 euro extra pm vind ik wat veel. Nu heb ik ook thuis internet tv en bellen van t mobile. Kan iemand mij vertellen wat ik ga betalen voor unlimited + thuis ? Met al die kortingen zie ik de bomen door het bos niet meer.

Mvg Sander

 

Wij hebben op dit moment 4 unlimited mobiel abonnementen in ons huishouden. Met het oude klantvoordeel betalen wij 20 euro per maand per abonnement. Als ik T-Mobile thuis neem en één unlimited abonnement koppel aan T-Mobile thuis ga ik onder de nieuwe voorwaarden 25 euro voor het thuis internet betalen en 25 euro voor het gekoppelde unlimited abonnement. Een verlies dus van 5 euro voordeel maar dat maakt de prijs voor het thuis internet weer goed. Mijn vraag is blijven de andere drie unlimited abonnementen van ons huishouden vallen onder de oude voorwaarden en blijf ik daar dan 20 euro voor betalen of gaan dan alle unlimted abonnementen naar 25 euro wat dus een verlies aan korting betekent van 4 x 5 euro?

I have another question about Mobile & Huis.

I am looking at the unlimited mobile and 1000/1000 fiber for 50 a month, but is this package/offer only open to new customers or also existing customers?

We currently have two T-Mobile mobile subscriptions at home (GO18 and GO17.2) and fiber via a different supplier.   So I was wondering about who can get this Mobile & Huis for 50 package.

Thanks

Reputatie 7
Badge +4

Hello @wimbledonpaul,

Basically, everybody can use this offer. Mind that some rules may apply if you already have ‘klantvoordeel’ and be sure this internet speed is available at your home. You can check this over here. If 1000Mbps is not available you will automatically get 100Mbps. 

Reputatie 7

@sanderh54 

Dit is afhankelijk van het feit of je overstapt op de nieuwste voorwaarden. Dan betaal je voor Go Unlimited en internet van Thuis €25,- plus €25,-. In de actievoorwaarden vind je alle informatie over de kortingen die je krijgt met de verschillende abonnementen.

@LMMensingh 

Wanneer één abonnement over gaat op de nieuwe voorwaarden, dan krijgen de andere “oudere” abonnementen ook minder korting. Bij 4 Unlimited abonnementen kreeg je €12,50 korting per abonnement en met 3 abonnementen wordt dit €10,-.

@wimbledonpaul 

@TAVL has provided you with the correct info! :grin::ok_hand:

@David 

Dus het is niet zo dat de overige abonnementen ook 25 euro moeten betalen? Dat kreeg ik namelijk van de telefonische klantenservice te horen. Als ik het stukje van veel gestelde vragen lees, dan lees ik eigenlijk wat jij zegt. Dat je dus per abonnement kan bepalen of deze met de nieuwe of oude voorwaarden meegaat. Eén moet er dan uiteraard mee om gekoppeld te worden aan het thuis internet en de andere blijven onder de oude voorwaarden staan.

Volgens de voorwaarden van unlimited afgesloten in de periode 21-01-2019 tot 08-09-2019 krijg je 12,50 euro korting bij 3 of meer abonnementen unlimited en geen 10,00 euro zoals jij zegt volgens mij, kun je dit bevestigen of dat klopt?

 

Reputatie 7

Hi @LMMensingh,

Die korting was inderdaad mijn fout, daar heb jij gelijk in met de correctie! 

Het klopt inderdaad wat in de FAQ staat en wat ik eerder heb aangegeven. Niet alle abonnementen gaan automatisch mee, dus deze zouden omgezet moeten worden als zij ook van de nieuwe voorwaarden gebruik willen maken.

@David 

Dan is het voor mij helemaal duidelijk. Dan ga ik T-mobile Thuis aanvragen. Bedankt voor je uitleg.

@David 

Bedankt voor je reactie. Is inmiddels gelukt.

Groet, Sander

Reputatie 2

 

 

Hi @PHemelrijk, ik heb je dossier gecheckt en ik zie inderdaad dat de TV voucher verdwenen is. Geen zorgen, ik ga voor jou hier achterna. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!  

Hey T- Mobile, van Candy een privé bericht gehad, maar op afgelopen bericht aan haar nog geen reactie. Vandaar hier nog even. Ik zie in mijn thuis omgeving nog steeds geen tv voucher optie die ik wel had in mijn omgeving. Zover ik begrepen heb behoor ik daar nog steeds recht op te hebben. Ik heb alleen mijn mobiele abonnement geüpgraded en mijn internet naar 1000 verhoogd..Willen jij mij even laten weten hoe het ervoor staat en hoe ik de 7.50 korting alsnog kan krijgen? gr. Patrick

Reputatie 7

Hi @PHemelrijk  excuses dat je geen reactie meer hebt ontvangen. Mijn collega Candy is gaat ons binnenkort verlaten en jouw bericht is hierdoor tussen de wal en het schip gevallen. Ik geef je graag meer informatie! Je maakte gebruik van ons allereerste Klantvoordeel waarbij je € 7,50 korting ontving op Fox Sports. Daarna hebben we een nieuwe variant gelanceerd waarbij je kon kiezen waar je de € 7,50 korting voor wilde gebruiken. Bij het huidige Klantvoordeel krijg je geen korting op TV meer maar korting op je abonnement.

Omdat de allereerste vorm niet meer bestaat ben jij meteen overgegaan van de eersts variant naar de huidige vorm. Hierdoor ben je je TV Voucher kwijt maar niet getreurd, je maakt nu gebruik van een hogere snelheid (1 Gbps) ontvangt € 15,- korting per maand op je internet abonnement én nog eens € 5,- korting op je mobiele abonnement! Uiteindelijk ben je dus voordeliger uit met een hogere snelheid. Uiteraard kan je alsnog gewoon een extra TV Pakket aanzetten mocht je dit willen! :slight_smile:

Reputatie 2

 Hey Brian, dank je wel. Ik snap wat je zegt, tegelijkertijd zeggen de voorwaarden iets anders volgens mij. Ik heb geen nieuwe contract of verlenging, alleen producten geüpgraded. Ik heb hierover inmiddels contact gehad met jullie telefoon dienst. Zij hebben het in behandeling nu 🙂  Technisch lijkt het niet toe te voegen te zijn, maar zover ik net begreep heb ik er wel recht op. Misschien iets om even na te lopen zodat klanten hierover goed te informeren zijn.

 

Bij de nieuwe internetbenamingen in de actievoorwaarden staan 2 * als toevoeging. Hierbij staat deze uitleg waarbij dus het extra voordeel van de voucher,  omschreven is”

 

 

“ Indien je Thuis internetabonnement met TV (en evt. Bellen) hebt aangemeld voor Klantvoordeel vóór 29 oktober 2019 (dat heb ik ruimschoots gedaan) ontvang je naast bovenstaand voordeel (de kortingen waar jij over spreekt) ook elke maand een tegoed van € 7,50 waarvoor je zelf extra TV pakket(ten) naar keuze kunt afnemen. Voor meer specifieke informatie over het maandelijkse tegoed zie hoofdstuk €7,50 tegoed voor extra TV pakket(ten). Indien je na 29 oktober 2019 een nieuw jaarcontract aangaat, komt dit specifieke voordeel te vervallen” 

Reputatie 7

Hey @PHemelrijk,

Ik heb de voorwaarden er nog eens op nageslagen. En ik kan je alleen maar gelijk geven! Excuses voor de verwarring. De TV-Voucher kunnen we jammer genoeg niet meer activeren. Om je tegemoet te komen ga je voor het komende jaar de TV-voucher (12 x € 7,50) vergoed krijgen van ons. Ik heb zojuist de vergoeding ingediend en zodra het bedrag wordt goedgekeurd, ontvang je een e-mail met de bevestiging. Sorry voor het ongemak!

Reputatie 2

Hey @PHemelrijk,

Ik heb de voorwaarden er nog eens op nageslagen. En ik kan je alleen maar gelijk geven! Excuses voor de verwarring. De TV-Voucher kunnen we jammer genoeg niet meer activeren. Om je tegemoet te komen ga je voor het komende jaar de TV-voucher (12 x € 7,50) vergoed krijgen van ons. Ik heb zojuist de vergoeding ingediend en zodra het bedrag wordt goedgekeurd, ontvang je een e-mail met de bevestiging. Sorry voor het ongemak!

Geen probleem. Het is soms best verwarrend. Ook voor jullie 🙂 Dank voor de oplossing. Fijne dagen. Gr. Patrick. 

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben van plan om mijn internetsnelheid te verlagen naar 50mbit, nu zou ik met deze wijziging overgaan naar de nieuwe abonnementsvorm. En dan komt nu het lastige van het verhaal, ik heb nu  nog  3 zenderpakketten gratis uit het Vodafone tijdperk. En ik heb nog een "meer tv keuze voordeel" van 7.50 euro die ik heb ingezet voor Fox sports. Ook heb ik de tv box gratis als korting ( die blijft gratis volgens mij).

Per 26 december vervalt sowieso mijn verlengingsaanbod ( 6 maanden 50% korting op internet) van een half jaar geleden dus die laten we even buiten beschouwing. 

Welke kortingen zou ik nu behouden met deze wijzigen en welke vallen nu weg? Ik kan geen duidelijk antwoord vinden. 

Alvast bedankt

 

1ste box is altijd ‘gratis’ de 7.50 blijft ook staan, de 3 zender pakketten zal een ander moeten beantwoorden.

 

Maar voor zover ik heb begrepen veranderd er niks aan het TV pakket als je de internet snelheid veranderd.

Reputatie 1

@Doornekamp33

Bedankt voor je antwoord, toch heb ik het nog liever even bevestigd door een T-mobile medewerker. Dit om het 100 procent zeker te weten. Als ik dit namelijk in gang zet dan is er geen weg meer terug.

 

Ik lees hierboven ook een verhaal over een verdwenen tv voucher en dat moet dan weer gecompenseerd worden. Daar heb ik allemaal niet zoveel trek in😜.

 

 

@stefanva

De TV voucher staat als je je aanmeld voor de nieuwe snelheid in onder het wijzig kopje en vink je aan dat je die behoud, dat is geen discussie, maar die 3 Vodafone zenderpakketten lijkt mij inderdaad een tricky iets, maar je hebt een half jaar geleden wel verlengt en ze kunnen behouden, zou in mijn ogen niet wezenlijk anders zijn als je alleen de internet snelheid veranderd, je contract veranderd er niet door die je nu hebt, alleen het klantvoordeel veranderd, lees prijs internetverbinding.

 

De verdwenen vouchers zijn van (nieuwe) klanten die voor 29 oktober een abbo hebben afgesloten en na 29 oktober klantvoordeel willen activeren, dat lukt niet meer, en in deze is T-Mobile in mijn ogen fout bezig, je word lekker gemaakt en krijgt niet waarmee je lekker word gemaakt, net als voor een hoop de “gratis” snelheid upgrade 1 stapje hoger, zit je op WBA en sluit je 200Mb af daarna gratis om naar 500 te kunnen upgraden heb je pech, wil je naar het “nieuwe klantvoordeel” val je automatisch op 100Mb terug.

Ik zou zelf ook op een bevestiging van T-Mobile wachten, zekerheid voor alles.:wink:

Reputatie 7

Hi @stefanva, wat @Doornekamp33 zegt klopt helemaal! :slight_smile: Je oude Vodafone korting en de korting op je TV Box blijf je gewoon houden. Als je Klantvoordeel voor TV om zou zetten naar het nieuwe Uit & Thuis dan zou je de € 7,50 korting op je TV pakketten wel kwijtraken maar je kan TV en Internet apart wijzigen. Dus je kan Internet omzetten naar Uit + Thuis en dan met TV gebruik blijven maken van de oude voordelen. Ideaal toch? :wink:

Reputatie 1

@Brian & @Doornekamp33 

Bedankt voor jullie hulp, ik ga het na de kerst direct aanpassen. Fijne feestdagen! 

 

 

Reageer