[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis
Reputatie 7

Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je Thuis abonnement!
 

 

Wat krijg ik met Mobiel & Thuis?

Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Mobiel & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data. 

 

Wat zijn de voorwaarden voor Mobiel & Thuis?

  1. Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres. 
  2. De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
  3. De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel. 
  4. Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

 

Ik heb interesse in Mobiel & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?

Nee. Mobiel & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

 

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?

Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

 

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?

Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:

  1. Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel. 
  2. Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad. 
  3. Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden. 

 

Kan ik T-Mobile Mobiel & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?

Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

 

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?

Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

 

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?

Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

 

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?

Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

 

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Mobiel & Thuis?

Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Mobiel & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Mobiel & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Mobiel & Thuis erbij! Let op: selecteer alleen je nieuwe internetsnelheid in My T-Mobile Thuis en laat je TV abonnement ongewijzigd. 

 

De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met Mobiel & Thuis, wat betekent dat?

Als er op jouw adres geen glasvezel is maar alleen DSL, of er is KPN glasvezel, dan is de hoogste snelheid 100 Mbit/s. Als je geluk hebt, kun je op jouw adres gebruik maken van ons eigen T-Mobile glasvezel. Dan is de hoogste snelheid een razendsnelle 1 Gbit/s! Doe de postcodecheck om te kijken welke hoogste snelheid op jouw adres beschikbaar is. Die krijg je als je Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement.

 

Ik ga verhuizen, blijf ik dan mijn voordeel behouden?

Per 4 augustus 2021 verhuist jouw voordeel automatisch met je mee bij een verhuizing. Let op: Je adres wordt niet automatisch aangepast voor je mobiele abonnement. Vergeet dus niet om deze zelf nog even aan te passen via: My T-Mobile. Daarna wordt het voordeel automatisch opnieuw toegekend voor het nieuwe adres.

Maak je nog gebruik van een oudere vorm van Klantvoordeel zoals Mobiel + Thuis of Vodafone Red? Deze kan je niet meenemen naar het nieuwe adres en worden omgezet naar Uit & Thuis. Je moet hiervoor toestemming geven via My T-Mobile (Thuis).

 


108 reacties

@MobileThuisHet wordt 40 euro omdat je de tv de eerste 3 maanden gratis krijgt. De 25 euro vaste prijs is voor het internet.

Dank je voor deze info, nu ik er beter naar kijk zie ik het ook.
Wel jammer, dan ga ik daarna toch weer meer betalen (65,- euro per maand). 
Altijd nog goedkoper dan bij andere providers, dat wel natuurlijk. Maar heb dan wel minder internet snelheid, dat is dan wel weer jammer. Dus voor mij zelf is het nog even nadenken. 

Reputatie 6

@MobileThuis dat het internet zo laag is, is omdat op dit moment T-Mobile bezig is om de prijs bij KPN naar beneden te krijgen. De 200 en 500 pakket schijnen te duur te zijn. Dus verwacht op termijn wel de verhoging weer. 

Reputatie 7

@vanvonno46 Ik zou nog even terug komen op de extra korting zoals de eerste 6 maanden korting, deze blijft gewoon behouden wanneer je over gaat naar het nieuwe Uit & Thuis!

@Phaedon Of 100 Mbps beschikbaar is hangt echt van de infrastructuur ter plaatse. In sommige gebieden is er in de wijde omtrek 100 Mbps beschikbaar maar er zijn ook plaatsen waar er bijvoorbeeld maar net 20 Mbps gehaald wordt. Hier is dus niet één antwoord op te geven. Vandaar de postcode checker, dan zie je specifiek de mogelijkheden voor jouw adres ;)

Helaas geen duidelijk, specifiek antwoord, maar een algemene uiteenzetting die meer vragen oproept dan antwoorden geeft en een herhaling van het eerder gestelde. Natuurlijk is het afhankelijk van de postcode, maar dat is niet het hele verhaal. Mijn punt is dat 100 Mbps nóóit gehaald wordt en áltijd max. slechts 50. 20 Mbps begrijp ik, dat is ADSL2, maar wat is bij T-Mobile het verschil tussen 50 en 100? Die vraag wordt niet beantwoord. Het is beide DSL.

Als het per afgelopen september is, dan zal ze vermoed ik van dit aanbod nog geen gebruik kunnen maken. Plus raakt ze de huidige korting(en) naar alle waarschijnlijkheid kwijt.

Dat tv en telefonie er buiten staan is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Ik heb geen onbeperkt mobiel internet nodig andes ging ik een overstap sterk overwegen.

 

@Phaedon in dsl gebied kan 100Mb prima worden bereikt op een vorig adres was 110Mb via dsl eerder regel dan uitzondering, ons huidige adres is 16Mb de max, gelukkig ligt er glasvezel anders 1 HD tv stream en 8 Mb voor de rest.

Wat ik van het nieuwe aanbod begrijp krijg je altijd de hoogst mogelijk leverbare verbinding en doet het verschil er niet meer toe. Een klant met maar 16Mb betaald daarmee verhoudings gewijs meer per Mbps dan een klant met 1Gb snelheid.

Reputatie 2

Nog even over dat aanbod van die snelheden, ik heb eerder deze week wat vurige reacties gegeven, ik hoop dat jullie met een evengoed aanbod voor de onfortuinlijke KPNnetwerk NL klanten kunnen komen, ik zit er over te denken om de snelheid maar voor een tijdje op de koop toe te nemen. in deze tijden zou je toch als klant gewoon vrije keuze willen hebben, zonder limieten of het politieke spelletje wat tussen de providers gespeeld wordt.

Reputatie 7

@Fiekert123 De enige manier waarop dat mogelijk is door het huidige ODF netwerk word uitgebreid.

Bij hogere snelheiden op het WBA netwerk zal T-Mobile verlies lijden met de huidige inkoop tarieven die KPN WBA bied

Reputatie 3

Hallo,

 

ik heb vorige maand 31 september mijn mobiele abbo verlengd naar go 10Gb en 120 min bellen.

verder loopt mijn t-mobile thuis alles in 1 volgende maand af en kan verlengen.

 

bij t-mobile alles in 1 heb ik 3 thema kanalen + foxsporteredivie gratis, €2,50 korting

 

welke stappen moet ik nemen om de optimaalste kortingen te krijgen voor zowel mobiel als alles in 1?

betaal nu 20€ voor 10GB en €32,50 voor 50 mbit internet ( alles in 1)

Vraagje in April ( duurt nog even ) gaan we verhuizen en ik wil graag een 500Mbit verbinding, bij voorkeur wil ik dat via Tmobile. Nu zie ik dat dit niet meer is af-te-sluiten. Komt deze optie nog wel terug voor het KPN regiefibernetwerk? 

Of blijft het bij 100Mbit. 

 

Ongeveer anderhalve week geleden contact gehad via klantenservice T-Mobile, daaropvolgend wil ik graag even mijn onbegrip delen.

Ik ben op 16 oktober een contract aangegaan voor zowel mobiel als t-mobile in de shop in Breda, dit is  voor invoering van het nieuwe klantvoordeel. Vervolgens is het nieuwe klantprogramma geintroduceerd en las ik destijds in deze moderatorpost "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" Op het moment van contact met de klantenservice zat ik nog binnen de 14 dagen bedenktermijn. Als ik beide contracten had geannuleerd zou ik dus 2x de aansluitkosten besparen, toch wel een ± 60 euro.

De collega heeft de post bekeken en gaf mij aan dat deze foutieve informatie bevat. Het zou alleen gaan om de aansluitkosten van mijn telefooncontract, en dus niet van beide contracten. Het zou zsm worden aangepast en je collega gaf aan dat het een hele administratieve rompslomp zou opleveren. Hij kon het ook niet crediteren, omdat ze op de creditafdeling niet zo "creatief” zouden zijn,

Nu las ik vandaag weer dit forum bericht en er staat nog steeds dat je nog steeds geen aanluitkosten betaald en ik lees dus voor beide contracten als ik deze nu zou afsluiten. Nu betaal ik dus onterecht 60 euro extra, en kan nu natuurlijk ook niet meer onder mijn contact uit omdat de wettelijke bedenktermijn is verlopen.

Ik zou graag toch een oplossing zien, omdat de informatie die je collega gaf onjuist was, kunnen jullie hierop actie ondernemen?

Reputatie 7
Badge +15

@R.Heeren momenteel heb je alleen keuze uit 100 mbps of 1000 mbps. 200 en 500 zijn verdwenen omdat deze enkel door KPN geleverd worden in een KPNnetwerkNL gebied waar geen T-mobile apparatuur is. T-mobile zou te veel aan KPN betalen om deze snelheid te leveren over hun netwerk dus eerst moeten ze nog overhandelen over de kosten.

Dit kan nog wel lang duren denk ik.

 

@maartenvm ik heb via de website gekeken bij thuis en mobiel samen. Voor mobiel betaal je de 25 euro aansluitkosten en voor thuis betaal je geen activatiekosten twv €30,00

@Waqqas klopt, maar nog wel vreemd dat het hier in het forum al een paar weken verkeerd vermeld staat, en dat na dit gemeld te hebben de informatie niet wordt aangepast.
 

zoals in het topic staat; "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" 

Reputatie 7

@maartenvm,

Je hebt helemaal gelijk! Excuus voor deze foutieve informatie in dit topic. Ik heb dit gelijk gecorrigeerd, want het moet natuurlijk wel goed staan. 

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, horen we het graag!

@David oke mooi dat het is aangepast.

 

Vraagje nog, bij het oude klantvoordeel kreeg je extra korting als je je snelheid niet kon ophogen wanneer dit niet beschikbaar is op je adres. Dat is bij mij het geval. Tijdens afsluiten werd het oude klantvoordeel nog besproken, maar mijn contract gaat pas januari 2020 in. Heb ik nog recht op die extra korting gezien mijn snelheid niet opgeschroefd kan worden?

Kan ik als Tele2 (mobiel) klant hier ook gebruik van maken?

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

Belachelijk dat T-Mobile de pakketten aanpast en dat klanten hiervan de dupe zijn. Tijdens het afsluiten van de abonnementen - net voor de aanpassing - waren de oude voorwaarden geldig. De klanten die net voor de ingang van de nieuwe Uit&Thuis pakketten een T-Mobile Thuis abonnement hebben afgesloten zijn nu door de nieuwe voorwaarden ‘in de aap gelogeerd’. T-Mobile blijft hiermee in gebreke en dit is voor deze klanten behoorlijk misleidend! Ik ben benieuwd wat de Autoriteit Consument en Markt hiervan vindt.

Reputatie 2

Ik had al een combi van uit en thuis, nu alles overgezet naar de 2x 25 euro actie “) Ik zie echter dat de 7.50 euro tv pakket korting die ik kon inzetten is verdwenen. De voorwaarden zeggen dat dit alleen weggaat bij verhuizen en of verlengen contract. Ik heb geen van beiden gedaan volgens mij.Ik heb alleen een verandering van klantvoordeel ondergaan...hoor ik dan wel of niet die 7.50 euro te krijgen voor tv pakketten..dat is mij niet helemaal duidelijk.. hoor graag  “)

Reputatie 4

Hi @maartenvm, Je kunt de voordelen van de oude Klantvoordeel niet meer krijgen, máár met Uit & Thuis ontvang je wel de voordelen op je abonnementskosten. Wanneer je met je Thuis abonnement de hoogst mogelijke internetsnelheid bij jou thuis combineert met een Unlimited abonnement, dan betaal je € 25,00 per maand voor je Thuis abonnement (Internet only). Dit is € 2,00 per maand voordeliger dan met de oude Klantvoordeel.

 

Hoi @Grafkikker, met een mobiele abonnement van tele2 kun je geen gebruik maken van Uit & Thuis. Dit is enkele geldig bij T-Mobile abonnementen.

 

Hi @PHemelrijk, ik heb je dossier gecheckt en ik zie inderdaad dat de TV voucher verdwenen is. Geen zorgen, ik ga voor jou hier achterna. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!  

Heb even een vraag hierover.

Als ik al een “oud” mobile sim only abo heb, hoe krijg ik het makkelijkste de 25 uit & thuis?

Erg jammer. Tele2 stuurt mensen jullie kant op omdat zij geen internet meer leveren en omdat zij overgenomen zijn door jullie. Maar klanten kunnen niet bij jullie terecht voor internet zoals tmobile klanten dat wel kunnen. 

Hallo allemaal,

 

Na verschillende keren (telefonisch) contact te hebben gehad met T-mobile klantenservice (zowel thuis als mobiel), stel ik de vraag maar hier.

Op mijn adres zijn de volgende T-Mobile abonnementen nu actief met de T-Mobile klantvoordeel:

Glasvezel, TV+ telefonie met klantvoordeel meer snelheid en Fox Sports Eredivisie. Internet is 100MB down & up, vanwege klantvoordeel 200MB down & up. Kost mij nu 54,36 euro per maand waarvan glasvezel mij 38,64 euro kost per maand.
T-Mobule Unlimited (met klantvoordeel en € 6,50 korting Kost mij nu 29,50 euro.
T-Mobile Go (300 minuten en 500MB) met klantvoordeel dus 300 minuten en 1GB internet en €2,50 korting Kost mij nu per maand 9,72 euro
T-Mobile Go (onbeperkt bellen en 10000GB) met klantvoordeel dus onbeperkt bellen en 12GB internet en € 2,50 korting. Kost mij nu per maand 18,49 euro

 

Als ik nu voor mijn T-Mobile Unlimited EN Glasvezel Uit & Thuis inschakel dan zou ik volgens mij uitkomen op:

Glasvezel, TV + telefonie: 40,72 euro per maand (54,36- 38.64 internet nu + 25= 40,73 euro)
T-Mobile Unlimited: 26 euro (1-jarig contract)
 

Maar, hoe zit het dan met mijn klantvoordeel op de andere 2 abonnementen. 
Blijf ik daar de korting van 2,50 euro per maand krijgen en de extra MB's of gaat de klantvoordeel dan alleen gelden voor die 2 Go abonnementen omdat Glasvezel en Unlimited dan in de Uit & Thuis “voordeel” vallen?

 

De klantenservice kan mij geen antwoord geven, hopelijk kan een T-Mobile medewerker mij hierbij helpen.

Ik ben dus vooral benieuwd naar wat ik straks onder de streep per abonnement ga betalen.

 

Ik betaal nu 48,30 per maand voor T-Mobile Thuis Internet + TV en krijg ook nog eens 2x zo snel internet (50mb > 100Mb/s) omdat ik T-Mobile Klantvoordeel heb i.c.m. Basis Sim, Internet 1 GB basis (10,72) per maand

  • Internet 100 (Aan sinds 27-08-2018) - € 36,61
  • Interactieve TV (Aan sinds 02-06-2017) - € 15,25
  • Entertainment Pakket (Aan sinds 27-08-2018) - € 3,75
  • Infotainment (Aan sinds 27-08-2018) - € 3,75
  • Interactieve TV Box (Aan sinds 02-06-2017) - € 5,00
  • Totale korting per maand - € -16,06
    • Actie: Gratis Interactieve TV Box
    • Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Infotainment
    • Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment
    • Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €3.56 korting p. mnd.
  • Basis Sim, Internet 1 GB basis - 10,72

Totaal zit ik nu dus op 59,02 per maand voor alles.

Als ik de constructie van Uit & Thuis goed begrijp, wordt het voor mij pas interessant als ik Unlimited mobiel neem? En kan dan i.p.v. 100Mb/s > 1000Mb/s nemen voor 25 + 25 = 50 euro, excl. TV kosten.

Maar hoe zit het met bijkomend TV kosten? Want ik krijg nu korting i.v.m. Klantvoordeel. Als ik alles bij elkaar optel + TV kosten zonder korting kom ik uit op 77,75 (50 + 27,75). 

Dan kom ik dus duurder uit… Conclusie, niet voordeliger als je Thuis + TV + Sim only hebt? Of mis ik iets?

Reputatie 7

Hi @Needakill van welk abonnement maak je op dit moment nog gebruik? In de meeste gevallen kan je jouw huidige abonnement omzetten naar een Go abonnement zodat je gebruik kan maken van Uit & Thuis. Dit kan je gemakkelijk aanpassen via My T-Mobile.

@Grafkikker Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar als je benieuwd bent naar wat de mogelijkheden zijn voor vast internet op jouw adres dan vind je alle mogelijkheden hier!

@Merure Ik geef je graag meer informatie. Wanneer je een Unlimited abonnement + Internet Premium (1 Gb/s) neemt dan betaal je inderdaad € 50,- per maand! Via My Thuis kan je de snelheid verhogen, je gaat dan automatisch gebruik maken van Uit & Thuis. De korting voor je TV pakket blijft dan ongewijzigd en hier kan je gewoon gebruik van blijven maken. Het totaalbedrag komt dan uit op € 25,- voor Internet + € 15,25 voor TV + € 25,- voor Unlimited = 65,25 per maand in totaal!

Reputatie 7

@Sdebaas Ik heb jouw topic even hier naar toe verplaatst. Het antwoord is in dit geval simpel, je kan voor Uit & Thuis kiezen per abonnement. Dus als jij je 2 Go abonnementen niet omzet dan blijven deze gewoon de huidige korting houden! Zou je ze wel omzetten dan ontvang je + 2 GB extra data en  € 2,50 korting per abonnement (en € 5,- op Go Unlimited).

 Kan je voor mij wellicht een overzicht maken met kosten wat ik nu kwijt ben, en wat ik kwijt ben als ik de Uit & Thuis voordelen geniet?

Reageer