[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis
Reputatie 7

Wij hebben nu Uit & Thuis voor je! Deze combinatie van een abonnement voor mobiel én Thuis van T-Mobile, geeft jou aantrekkelijke klantvoordelen. Bijvoorbeeld Unlimited op je mobiel en het snelst mogelijke internet van T-Mobile voor thuis, elk voor maar € 25,- per maand! Want we houden allemaal van snel internet thuis, maar niemand wil daar extra voor betalen, toch? En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je Thuis abonnement!
 

 

Wat krijg ik met Mobiel & Thuis?

Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Mobiel & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data. 

 

Wat zijn de voorwaarden voor Mobiel & Thuis?

  1. Elk abonnement moet geregistreerd staan op hetzelfde adres. 
  2. De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
  3. De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel. 
  4. Van Thuis heb je Internet Basic, Fast of Premium en van mobiel een abonnement na 29-1-2019.

Let op: Heb je je mobiele abonnement afgesloten vóór 29 januari 2018, stap dan eerst over of verleng naar het nieuwe Go abonnement (vanaf 9 september), zodat de nieuwste klantvoordelen ook voor jou gelden.

 

Ik heb interesse in Mobiel & Thuis. Is dat één abonnement met één contract?

Nee. Mobiel & Thuis bestaat uit twee losse abonnementen met elk een eigen contract, aparte contractduur en eigen voorwaarden. Beide abonnementen kunnen worden aangemeld voor Klantvoordeel. De leverdatum van het Thuis abonnement en de startdatum van het mobiele abonnement hoeven niet gelijktijdig te starten. Je ontvangt van beide bestellingen aparte communicatie. Je ontvangt van beide abonnementen een aparte factuur. Je beheert je mobiele abonnement in My T-Mobile en je Thuis abonnement in My T-Mobile Thuis.

 

Ik heb al een mobiel abonnement van T-Mobile met Klantvoordeel en neem er na 29 oktober 2019 een T-Mobile Thuis abonnement bij. Wat moet ik doen om gebruik te kunnen maken van de nieuwe Klantvoordelen?

Voor je Thuis abonnement: als je bij het bestellen hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, ben je automatisch aangemeld voor de nieuwe Klantvoordelen. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kan je deze abonnementen alsnog in My T-Mobile Thuis aanmelden voor Klantvoordeel. Voor je mobiele abonnement: je kan in My T-Mobile zien of je gebruik maakt van de nieuwste Klantvoordelen. Als dit niet het geval is, accepteer dan de nieuwe Klantvoordelen in My T-Mobile.

 

Hoe meld ik me aan voor T-Mobile Klantvoordeel?

Dit kan via één van de volgende drie mogelijkheden:

  1. Log in op My T-Mobile en accepteer de voorwaarden in het tabblad van T-Mobile Klantvoordeel. 
  2. Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad. 
  3. Activeer al je abonnementen via de website. Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden. 

 

Kan ik T-Mobile Mobiel & Thuis ook bestellen met een ander abonnement dan Unlimited?

Ja. Je kunt elke combinatie van een mobiel (GO en basis sim vanaf 29-1-2018) en Thuis abonnement bestellen. Als je kiest voor een beperkt mobiel abonnement krijg je € 5 korting per maand op je T-Mobile Thuis internetabonnement en € 2,50 korting en 500 MB(basis sim) of 2GB (GO) extra per maand op je T-Mobile mobiel abonnement.

 

Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen los overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel of gaan alle abonnementen dan over?

Je kan per abonnement kiezen of je naar het vernieuwde Klantvoordeel over wil stappen. Je Thuis abonnement en verschillende mobiele abonnementen kunnen dus allemaal hun eigen voorwaarden voor Klantvoordeel hebben. Je ontvangt dan per abonnement de voordelen die horen bij de versie van Klantvoordeel die horen bij je abonnement.

 

Ik heb voor 09-10-2019 T-Mobile Thuis en T-Mobile Go Unlimited afgesloten, beide zijn al actief en aangemeld voor Klantvoordeel. Krijg ik na 29-10-2019 automatisch een snelheidsupgrade en ga ik daar dan € 25 per maand voor betalen?

Nee. Hiervoor zijn 2 stappen nodig. 1) Ga in My T-Mobile akkoord met de nieuwste klantvoordeelvoorwaarden. 2) Ga in My T-Mobile Thuis naar Abonnementen en kies voor Internet Basic, Internet Fast, of Internet Premium. Om dit proces af te ronden dien je ook akkoord te gaan met de nieuwe klantvoordeelvoorwaarden. In My T-Mobile Thuis zie je welke abonnementen op jouw adres beschikbaar zijn.

 

Ik heb een zakelijk abonnement, krijg ik ook voordeel?

Heb je een zakelijk Go abonnement, dan kun jij je ook aanmelden en profiteren van T-Mobile Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen zijn uitgesloten. Je kunt een zakelijk Go abonnement in Klantvoordeel combineren met een particulier T-Mobile Thuis abonnement.

 

Ik heb ook TV van T-Mobile Thuis en een TV-voucher. Hoe past dat binnen Mobiel & Thuis?

Geen probleem! TV is niet verplicht binnen Mobiel & Thuis, je behoudt dus alle vrijheid rondom je TV pakket. Heb je al een TV-voucher met Klantvoordeel en wil je over naar Mobiel & Thuis, dan heb ik goed nieuws: de TV-voucher blijft behouden en je krijgt alle nieuwe voordelen van Mobiel & Thuis erbij! Let op: selecteer alleen je nieuwe internetsnelheid in My T-Mobile Thuis en laat je TV abonnement ongewijzigd. 

 

De hoogst mogelijke snelheid bij jou thuis met Mobiel & Thuis, wat betekent dat?

Als er op jouw adres geen glasvezel is maar alleen DSL, of er is KPN glasvezel, dan is de hoogste snelheid 100 Mbit/s. Als je geluk hebt, kun je op jouw adres gebruik maken van ons eigen T-Mobile glasvezel. Dan is de hoogste snelheid een razendsnelle 1 Gbit/s! Doe de postcodecheck om te kijken welke hoogste snelheid op jouw adres beschikbaar is. Die krijg je als je Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement.

 

Ik ga verhuizen, blijf ik dan mijn voordeel behouden?

Per 4 augustus 2021 verhuist jouw voordeel automatisch met je mee bij een verhuizing. Let op: Je adres wordt niet automatisch aangepast voor je mobiele abonnement. Vergeet dus niet om deze zelf nog even aan te passen via: My T-Mobile. Daarna wordt het voordeel automatisch opnieuw toegekend voor het nieuwe adres.

Maak je nog gebruik van een oudere vorm van Klantvoordeel zoals Mobiel + Thuis of Vodafone Red? Deze kan je niet meenemen naar het nieuwe adres en worden omgezet naar Uit & Thuis. Je moet hiervoor toestemming geven via My T-Mobile (Thuis).

 


108 reacties

@stefanva Geen dank, kon je geen 100% zekerheid geven, gelukkig kon @Brian dit wel.

Ook fijne feestdagen.

Reputatie 4

Hoi, behoud ik de TV-voucher (€7,50 tegoed) ook als ik nu ga verlengen?

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Reputatie 4

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Net gebeld en kreeg de eerste 3 maanden €5 korting en dan was ik het €7,50 tv tegoed inderdaad kwijt. Ik ga er helaas niet op vooruit en voor mij dus geen reden om te verlengen.

Het €7,50 tv tegoed blijft ook na het einde van je contract geldig en dan is alles maandelijks opzegbaar zei je collega aan de telefoon.

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious, yes klopt helemaal, als je niet verlengt dan kan je van het huidige aanbod gebruik blijven maken. Als je verlengd dan ga je over naar de nieuwe voorwaarden, als dit niet voordeliger voor je is dan zou ik gewoon lekker van het abonnement gebruik blijven maken.:slight_smile:

Ik heb op dit moment een Internet Fast abonnement icm Unlimited mobiel. Ieder voor €25 per maand dus. Volgens de planning van KPN zal er op mijn adres in april/mei 2023 glasvezel aangelegd worden.   Ik ga echter wachten met overstappen op glasvezel tot KPN DSL verbindingen hier uit zet. Dit omdat hoe ik het lees, T-Mobile mij bij een eigen gemaakte keus dwingt om de voorwaarden van een huidig prijsplan te accepteren. Deze zijn echter minder gunstig. Daarom wacht ik tot koper uit gaat. Internet Fast beloofd de snelst mogelijke (tot 100 mbit in dit prijsplan in KPN gebied) snelheid thuis.

 

Mijn vraag: hoe gaat T-Mobile om met deze migratie? Ik verwacht na de migratie 100 mbit Glasvezel voor €25 per maand te hebben, wegens het combineren van mijn Internet Fast prijsplan icm unlimited mobiel. Inflatiecorrectie negeer ik even.

Reputatie 7
Badge +14

De oude proporties worden niet meer aangeboden en kunnen door medewerkers niet meer worden geselecteerd.  Je gaat bij overstap naar glasvezel wel behoorlijk omhoog qua upload. Misschien niet nodig, maar wel lekker.

Dus helaas, daar horen ook de nieuwe voorwaarden bij.

Ik zit al in het oude prijsplan. Er is geen sprake van dat ik die nog moet ‘selecteren’. Daarom mijn vraag: Zodra het koper uitgezet is —> hoe gaat T-Mobile om met de migratie. Ik sluit een overeenkomst met T-Mobile voor een internetverbinding. Als KPN het koper uitzet zal T-Mobile mij internet via glasvezel moeten leveren, en niet met een prijsverhoging. De productvoorwaarden van het prijsplan ten tijde van ‘Internet Fast’ zijn immers duidelijk. De snelst mogelijke snelheid op je adres incl de prijs zoals genoemd in het prijsplan. Dat is in KPN gebied 100mbit voor €35 excl €10 klantvoordeel.

Ik zou graag een reactie van een T-Mobile medewerker zelf krijgen. 

Reageer