[Nieuws] Ontdek onze Unlimited & Entertainment bundel en stream vandaag nog jouw favoriete serie!

[Nieuws] Ontdek onze Unlimited & Entertainment bundel en stream vandaag nog jouw favoriete serie!
Reputatie 3

De rode loper gaat uit! Vandaag introduceren wij een gloednieuwe bundel in de digitale schappen van T-Mobile: Unlimited & Entertainment. Met deze te gekke bundel stream jij jouw favoriete series via Netflix en Videoland op het supersnelle mobiele netwerk en daarbij profiteer je ook nog eens van allerlei voordelen. Alle informatie lees je hieronder!

Tegenwoordig zijn Netflix en Videoland niet meer weg te denken in onze vrijetijdsbesteding. Of je nu bent beland bij het tiende seizoen van The Walking Dead of de rode draad van The Handmaid’s tale nog moet oppakken, met Unlimited & Entertainment maken we het nog makkelijker om jouw favoriete serie op de voet te volgen. Je ontvangt bij deze bundel niet alleen Unlimited data, zodat jij altijd en overal online kunt zijn. Ook zit de toegang tot Netflix en Videoland op maar liefst 2 schermen (smartphone, laptop, tablet en TV) tegelijkertijd inbegrepen waarbij je ook nog eens met Netflix in hd-kwaliteit streamt. In combinatie met een 5G-toestel en -dekking op jouw locatie stream je als particuliere of zakelijke GO klant zelfs met deze bundel op ons supersnelle 5G-netwerk wanneer jij dat wilt.

Alles op één factuur

Je activeert Unlimited & Entertainment eenvoudig op bijvoorbeeld onze website, je My T-Mobile account, onze T-Shop of via de Telesales. Ook als je al een Netflix en/of Videoland account hebt. Je koppelt dan eenvoudig jouw bestaande account aan Unlimited & Entertainment. De betaling via de oude betalingsmethode wordt dan automatisch stopgezet en vanaf dat moment betaal je alles alleen nog maar op de T-Mobile factuur. Dit bespaart je dus een hoop gedoe met verschillende facturen!

Voordeel

Kan het nog mooier? Jawel! Voor diegene die graag bespaart: opgelet! Kies je voor onze Unlimited & Entertainment bundel dan bespaar je ook nog eens op je maandelijkse kosten. Om precies te zijn €3,98 per maand, oftewel bijna €96,00 op basis van een 2-jarig contract ten opzichte van een apart abonnement bij Netflix en Videoland. Heb je meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres staan? Dan profiteer je met de Unlimited & Entertainment bundel ook nog eens van een maandelijkse korting van €10,00. Dat is mooi meegenomen toch? Ik zeg: ready, set, enjoy!

 

FAQ

Ik heb al Netflix en/of Videoland. Kan ik dan gebruikmaken van Unlimited & Entertainment?

Geen probleem, welkom! Je kunt dan jouw account bij Netflix of Videoland koppelen aan Unlimited & Entertainment. Zodra jouw T-Mobile abonnement ingaat, ontvang je daar alle informatie over. Is jouw account gekoppeld, dan stopt automatisch de oude betalingsmethode (bijvoorbeeld met creditcard) en zijn Netflix en Videoland inbegrepen bij Unlimited & Entertainment. Als je Unlimited & Entertainment opzegt of wijzigt, dan activeren Netflix en Videoland automatisch weer de oude betalingsmethode. Zeker goed om te weten!

Bij Unlimited & Entertainment zijn Netflix Standaard en Videoland Plus inbegrepen. Voor beide streamingdiensten geldt dat je kunt kijken op twee schermen tegelijk in hd-kwaliteit. Wil je meer Netflix? Dan kun je natuurlijk upgraden naar Netflix Premium. Dat is kijken op vier schermen tegelijk in ultra hd-kwaliteit. Dit kun je maandelijks aan- en uitzetten in My T-Mobile via de pagina Unlimited & Entertainment, voor slechts € 3/mnd. Upgraden naar Videoland Premium is nu nog niet mogelijk.

 

Ik kan nog niet verlengen, maar wil wel gebruikmaken van Unlimited & Entertainment. Kan dat?

Uiteraard. Je kunt jouw abonnement maandelijks bijstellen, dus ook naar Unlimited & Entertainment. Dit kan via My T-Mobile. Je ontvangt dan informatie over het activeren van Netflix en Videoland voor Unlimited & Entertainment. 

 

Ik heb een cadeaukaart of tijdelijke korting op Netflix en/of Videoland. Kan ik deze koppelen aan Unlimited & Entertainment?

Voor Unlimited & Entertainment betaal je een vast bedrag per maand, daarbij zijn Netflix en Videoland inbegrepen. Koppel je een account waar je een korting of cadeautegoed op hebt aan Unlimited & Entertainment? Dan komt dit te vervallen. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met Netflix (https://help.netflix.com/nl/) en/of Videoland (https://hulp.videoland.com).

 

Ik heb inlogproblemen met Netflix of Videoland. Wat nu?

Weet je niet meer zeker welk account je hebt gekoppeld aan Unlimited & Entertainment? Via My T-Mobile op de pagina Unlimited & Entertainment herstel je eenvoudig de accountgegevens. Je komt dan op een pagina waar je zelf een nieuw wachtwoord voor Netflix of Videoland kan opvragen. Voor alle overige vragen over inloggen kan je contact opnemen met Netflix of Videoland.

 

Kan ik meerdere accounts op Netflix en/of Videoland koppelen aan Unlimited & Entertainment?

Je kunt van beide diensten één account koppelen aan Unlimited & Entertainment. Weet je even niet zeker of je dit al gedaan hebt? Dan kun je kijken op de pagina Unlimited & Entertainment in My T-Mobile. Hier klik je op ‘Aanmaken’ of ‘Koppelen’. Heb je al een account gekoppeld? Dan kun je meteen inloggen.

 

Ik wil mijn inloggegevens voor Netflix en/of Videoland wijzigen. Hoe doe ik dat?​

Wil je jouw e-mailadres en/of wachtwoord wijzigen voor Netflix en/of Videoland? Dat regel je dit bij Netflix (https://help.netflix.com/nl/) en Videoland (https://hulp.videoland.com).

 

Ik heb al accounts gekoppeld aan Unlimited & Entertainment. Hoe koppel ik andere accounts?

Hiervoor kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zie ook Customer Journey: “Gekoppelde Netflix en Videoland accounts wijzigen voor de klant.”

 

Ik kijk Netflix en/of Videoland via het account van iemand anders, maar heb daar wel een eigen kijkprofiel. Kan ik mijn eigen kijkprofiel meenemen naar mijn abonnement op Unlimited & Entertainment?​

Het koppelen van Netflix en/of Videoland aan je abonnement op Unlimited & Entertainment heeft geen invloed op de kijkprofielen. Als een account gekoppeld wordt aan Unlimited & Entertainment gaan alle kijkprofielen automatisch mee.

 

Ik ben een zakelijke GO klant, kan ik dan ook een of meerdere Unlimited & Entertainment bundels aanschaffen? ​

Ja, je kunt Go Unlimited & Entertainment ook zakelijk aanschaffen. 

 

Ik heb geen activatiemail (gehad), wat nu?

Ga dan naar My T-Mobile, naar de pagina www.t-mobile.nl/my/unlimited-entertainment. Daar kun je alsnog een bestaand en/of nieuw account koppelen aan je Unlimited & Entertainment abonnement.

   


15 reacties

Reputatie 4

Hoppakee, deal gepakt, nu maar 40permaand ;)

Reputatie 7
Badge +14

Jeetje, twee streaming diensten tegelijk.. Waar haal je de tijd vandaan? Of zijn er zoveel mensen die niet werken of studeren?

Reputatie 7
Badge +14

Jeetje, twee streaming diensten tegelijk.. Waar haal je de tijd vandaan? Of zijn er zoveel mensen die niet werken of studeren?

Goh @eric  Er zijn ook nog gezinnen die kijken, en mensen die niet werken AOW WAO enz. Niet iedereen is zo gelukkig om een baan te hebben.

Het is een mooie deal voor wie graag Netflix kijkt inplaats van TV

Reputatie 3

Ik heb momenteel Unlimited in combinatie met Thuis. Dat kost mij nu slechts 26 euro per maand voor het mobiele abonnement vanwege de combinatie korting Unlimited plus Thuis. We hebben tevens nog een 2e mobiele abonnement (met klantvoordeel).

Wat zou ik gaan betalen als ik upgrade naar Unlimited & Entertainment? Is dat 41 euro (dat is volgens mij de prijs met klantvoordeel) of zit daar nog een extra korting op icm Thuis? Of verlies ik juist de Thuis plus Unlimited korting op de glasvezel omdat Unlimited plus Entertainment een ander abonnement is? Het is me kortom niet helemaal duidelijk nu, hopelijk weet iemand precies hoe het zit.Alvast dank voor een reactie.

Reputatie 7

Hoi @yurgr,

Als ik het zo lees dan heb je het inderdaad correct in je aanname dat het €41,- per maand is, voor Unlimited & Entertainment (12 maanden) en je T-Mobile Thuis-abonnement. Op onze website vind je meer informatie over T-Mobile Klantvoordeel.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Hoi,

 

Op de site zie ik staan dat het entertainment pakket inclusief veilig online is en inclusief onbeperkt eu. Maar bij mijzelf zie ik dat niet en moet ik plus upgrade pakket bijkopen. Klopt dit?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Abdel-1983 

Wat leuk dat je gebruik maakt van Unlimited Entertainment ik hoop dat het goed bevalt. Als je op onze website kijkt dan zie je bij Unlimited Entertainment wat er allemaal onder valt. Als jevoor upgrade Plus kiest dan krijg je er Onbeperkt bellen naar de EU én Extra Veilig Online bij. Dus wat jij nu hebt klopt helemaal. Je kan dit zelf ook terugzien op onze website als je kiest voor extra’s toevoegen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Hi @Abdel-1983 

Wat leuk dat je gebruik maakt van Unlimited Entertainment ik hoop dat het goed bevalt. Als je op onze website kijkt dan zie je bij Unlimited Entertainment wat er allemaal onder valt. Als jevoor upgrade Plus kiest dan krijg je er Onbeperkt bellen naar de EU én Extra Veilig Online bij. Dus wat jij nu hebt klopt helemaal. Je kan dit zelf ook terugzien op onze website als je kiest voor extra’s toevoegen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

@Abdel-1983  bedoelt waarschijnlijk dat hij nergens “Extra Veilig Online” ziet in zijn My-omgeving terwijl dit wel volgens zijn screenshot het geval zou moeten zijn @Hajar. De screenshot toont namelijk dat dit onderdeel zou moeten zijn van de Unlimited en Entertainment (lees; bij hem ontbreekt er een streep door “Extra Veilig Online”).

Helaas echter @Abdel-1983 is Extra Veilig Online geen onderdeel van het abonnement en is deze voor Unlimited en Entertainment optioneel verkrijgbaar. De kosten zijn € 1,49/pm voor Altijd Extra Veilig Online of € 1,98/pm voor Extra Veilig Online welke maandelijks opzegbaar is.

 

@Gerrit078 dat is inderdaad wat ik bedoel. De screenshot klopt niet, datzelfde geldt voor unlimited naar EU bellen. Het staat erop, maar het zit er niet bij

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Abdel-1983 

De screenshot klopt inderdaad niet, want Extra Veilig Online zit er alleen bij als je voor de upgrade plus kiest. Als je op de website kijkt dan zie je dat ook terug. Hoe kom je aan de screenshot? Dan kan ik dit nog voor je navragen.

Ik ga even zoeken op de site en dan zal ik de link plaatsen zodra ik het heb

Vanaf wanneer is het mogelijk om te upgraden naar Videoland Premium?

Reputatie 7

@AlphaUMi 

Op dit moment zijn daar nog geen plannen voor, maar we nemen het mee als feedback. Mocht er iets veranderen dan laten we dat natuurlijk in dit topic weten. Fijn weekend voor nu!

@AlphaUMi

Op dit moment zijn daar nog geen plannen voor, maar we nemen het mee als feedback. Mocht er iets veranderen dan laten we dat natuurlijk in dit topic weten. Fijn weekend voor nu!

Hi David, dat is best vreemd, want de FAQ op https://www.t-mobile.nl/unlimited-entertainment suggereert dat het wel komt: “Upgraden naar Videoland Premium is nog niet mogelijk”.

Reputatie 7

@AlphaUMi 

Dat klopt inderdaad, maar op dit moment zijn er nog geen plannen wanneer dit uitgerold zal worden. Hopelijk snel, maar het is even afwachten! :thumbsup:

Reageer