Nummer overzetten

  • 28 July 2022
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb in maart een mobiel abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Mijn abonnement zou gisteren al in gaan, alleen is mijn nummer nog steeds niet overgezet. 
 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jennii0310 

Is de simkaart waarvan het nummer geporteerd moest worden nog actief? Indien die simkaart niet meer werkt dan kun je het beste langs een T-Mobile winkel gaan om de T-Mobile simkaart te activeren want je kreeg hem ongeactiveerd met een tijdelijke nummer als het goed is.

 

Hallo @Jennii0310 

Is de simkaart waarvan het nummer geporteerd moest worden nog actief? Indien die simkaart niet meer werkt dan kun je het beste langs een T-Mobile winkel gaan om de T-Mobile simkaart te activeren want je kreeg hem ongeactiveerd met een tijdelijke nummer als het goed is.

 

De simkaart waarvan het nummer overgezet moest worden is nog steeds actief. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jennii0310 

Heb je jouw toestel al opnieuw gestart? Je nummerportering heeft namelijk wel plaatsgevonden. Ik hoor graag of het is gelukt. 

Reageer