Beantwoord

Nummerbehoud aanvraag wordt afgekeurd

  • 21 September 2022
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Ik probeer al een week mijn nummer van t-mobile mee te nemen naar KPN, maar het begint er sterk op te lijken dat mijn nummer wordt gegijzeld. Inmiddels al zo’n 10x met jullie aan de lijn gehangen. Dit is het verhaal:

  • Mijn nummer, eindigend op 516 wil ik meenemen naar mijn nieuwe KPN abonnement.
  • Er was nog een lopend tmobile contract dat ik heb afgekocht, zodat het abonnement naar prepaid kon worden omgezet en het nummer kon worden overgenomen. Dit zou afgelopen maandag zijn geregeld.
  • Bij KPN heb ik de aanvraag ingediend met mijn 06 nummer en mijn tmobile klantnummer (zoals die op de facturen staat). Deze wordt constant afgewezen met de reden ‘klantnummer komt niet overeen met telefoonnummer’. Vandaag weer gebeld met Tmobile, en nu blijkt dat jullie mij een nieuw klantnummer hebben gegeven.. lekker logisch, maargoed.
  • Wederom aanvraag bij KPN gedaan met het nieuwe klantnummer: 1.21463821. Wéér afgewezen met dezelfde reden.

Ik wil jullie graag dringend verzoeken mij nummer vrij te geven aan KPN zodat deze kan worden overgenomen.

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 22 September 2022, 10:04

Bekijk origineel

2 reacties

@Johrick Yes, heb je DM gestuurd.

Reputatie 6
Badge +3

HI @Martijnrrrr
 

Welkom op de T-Mobile Community! Is dit inmiddels opgelost? Of heb je toch nog hulp nodig? Mocht je nog hulp nodig hebben, dan wil ik je met alle liefde helpen! Zou je mij een DM kunnen sturen met de volgende gegevens? Je telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan duik ik  meteen in de systemen voor je! 

Groetjes,

Johrick

Reageer