Beantwoord

Nummerbehoud na verlenging

  • 10 September 2022
  • 10 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 4
  • is een Master Poster
  • 169 reacties

Ik heb op dit moment 2 abonnementen ( T Mobile en Tele2) maar ik wil alleen T Mobile houden ( verlengen) met het nummer van Tele2. 

Is dit mogelijk?

Tele 2 koop ik af zodat ze ongeveer tegelijk aflopen.

icon

Beste antwoord door eric 10 September 2022, 17:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De afkoop zul je eerst telefonisch met de klantenservice van Tele2 moeten regelen. Daarna wordt er in die systemen e.e.a. vrijgegeven waarna je een aanvraag met nummerbehoud bij t-mobile kan doen.

Reputatie 4

De afkoop zul je eerst telefonisch met de klantenservice van Tele2 moeten regelen. Daarna wordt er in die systemen e.e.a. vrijgegeven waarna je een aanvraag met nummerbehoud bij t-mobile kan doen.

dank je wel

Ik ben van tmobile naar KPN gegaan met nummerbehoud. Maar dat wordt overgezet 30-05-2023. Is het dan mogelijk dat ik nu hier bij tmobile daar helemaal geen info meer over kan vinden

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @artine70 

Heb je wel een bevestiging gekregen en een simkaart met tijdelijke nummer? Als je deze nu activeert start je abonnement met het tijdelijke nummer dus het is beter om nog gebruik te maken van KPN tot de datum van nummerbehoud.

Als je een bevestiging en simkaart hebt ontvangen dan zou het goed moeten zijn.

Reputatie 1

Mijn naam is Nabaz en ik woon in Den Haag. Ik heb een abonnement bij t-mobile, maar ze brengen me een extra maandelijks bedrag in rekening op naam van een derde partij, wat gepland is. Denk niet aan t-mobile omdat ze schaamteloos stelen.

😡😡😡

Reputatie 1

Denk niet aan t-mobile omdat ze openlijk schaamteloos stelen, dus ik ben niet bereid om iets anders te betalen dan mijn contract.

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Ik heb contact opgenomen met de zogenaamde serviceafdeling om mijn contract op te zeggen, maar helaas hebben ze het gesprek gesloten

Reputatie 1

Vanaf hier zal ik de waarheid blijven tonen totdat mijn problemen zijn opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nabaz 

Geen zorgen! Ik help je graag verder hier op de Community. Het lijkt erop dat je bent aangemeld voor mobiele diensten en daardoor heb je extra kosten gemaakt. In dit topic leg ik precies uit wat het is en hoe je je daarvoor kan afmelden. Je kan in de My T-Mobile app ook een blokkade instelling om dit soort extra kosten te voorkomen. Ga naar My T-Mobile en kies voor blokkade voor 'aankopen bij derde partijen'. Als je het niet eens bent met de kosten zoals je zelf ook aangeeft dan kun je een onderzoeksformulier invullen en dan krijg je de kosten terug. Vaak krijg je binnen 30 dagen een reactie erop. 

Ik verwacht dat het met deze stappen wel goed gaat komen en als je die blokkade instelt dan zul je dit soort kosten niet meer zien op je factuur. 

Ik hoor graag of het lukt en als ik nog iets kan doen, laat het vooral weten!

Reageer