Beantwoord

Nummerbehoud overstap Tele2 naar T-Mobile

  • 17 October 2021
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Op 31 augustus ben ik overgestapt van Tele2 naar T-mobile met nummerbehoud en nieuw toestel.

Op 3 december zal mijn nieuwe contract bij T-mobile ingaan.

Nu kreeg ik gisteren per email mijn nieuwe contract binnen. Hierop staat dat mijn nieuwe abonnement ingaat per datum nummerbehoud, 4-12-2021, maar ook staat er een nieuw 06-nummer bij.

Ik wil echter geen nieuw 06-nummer. Dit kan ik mij echt niet permitteren met 2 bedrijven. Op al ons briefpapier, visitekaartjes etc staat mijn eigen 06-nummer.

Ook alle klanten hebben mijn huidige nummer. Overstappen naar een nieuw nummer is echt onmogelijk.

Kan ik mijn abonnement annuleren aangezien dit nog niet in is gegaan en mijn toestel in 1x betalen?

Dan kan ik bij Tele2 blijven met mijn huidige nummer.

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 October 2021, 12:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Karindevries 

Je hoeft je geen zorgen te maken 😀

Het nummer dat je gekregen hebt is slechts een tijdelijke nummer dat niet geactiveerd naar je wordt opgestuurd, deze hoef je ook niet te activeren als je tot en met de datum van nummerbehoud nog gebruik kunt maken van Tele2 want als je hem activeert dan betaal je ook de abonnementskosten voor T-Mobile.

Op de datum van nummerbehoud krijg je gewoon je huidige nummer en dan kan je de simkaart laten activeren.

Super bedankt voor je antwoord!