Beantwoord

Nummerportering is mislukt?

  • 6 October 2022
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Goedemiddag,

Ben 03-10 overgestapt van Caiway naar T-Mobile: internet, tv en vaste telefoon. Modem is T-50: alle lampjes branden stabiel. Internet en tv werken zonder probleem, maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Mijn status op "thuismy.t-mobile.nl/overstappen" meldt: "Overstapservice afgerond".

In de Community vond ik de Wiki van moderator Sander: "Mijn vaste telefoon werkt niet", maar dat heeft ook niets opgelost. Als ik de telefoon aansluit op het modem van Caiway werkt hij perfect. Mijn conclusie: "De nummerportering is mislukt".

Is er iemand die mij kan helpen s.v.p.?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 October 2022, 13:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @h.rosbergen 

Brandt het VoIP lampje op de Zyxel-T50?

Als je inlogt in je T-Mobile thuis account en kijkt bij abonnementen, staat vast bellen op actief?

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder instellingen > vast bellen dan zou je daar moeten zien of jouw nummer in bestelling is of niet. Hiermee zou je zeker moeten weten of je nummer wordt meegenomen.

Hallo @Waqqas 

Bedankt voor je snelle reactie.

Met “VoIP lampje” bedoel je waarschijnlijk die met een ouderwetse telefoonhoorn er naast, en ja die brandt inderdaad.

Bij abonnementen staat vast bellen op: “Je aanvraag is in behandeling".

Bij instellingen staat vast bellen op: “Nummer in bestelling”.

Gewoon wachten dan maar? Of wat? Hoe nu verder?

B.v.d.

Hallo @Waqqas 

Dit kwam ik zojuist tegen in een van de vele mailtjes waarmee nieuwe klanten welkom geheten worden: “Het is bijna zover... Want op 07-10-2022 kun je T-Mobile Thuis zelf installeren”.

🙄 Vandaag nog eens proberen.🤣

Sorry voor de onterechte post, maar het valt ook niet mee om alle informatie op de juiste waarde te schatten.

Bedankt zover.

Hallo @Waqqas 

Op 07-10 nog niet, maar vanmorgen 10-10 werkte alles.

Bedankt voor de aandacht.

Reageer