Beantwoord

Aansluitkosten voor nieuw abonnement

  • 30 August 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 2

via t-mobile vier unlimited mobiele abo’s op mijn naam/adres, voor mijzelf en drie gezinsleden. vandaag een poging gedaan om hier een vijfde sim-only aan toe te voegen voor mijn jongste zoon. alleen vind ik de € 25 administratiekosten voor een nieuwe klant wat overdreven, per slot van rekening zijn de sim-only abonnementen ook vaak al iets duurder dan bij concurrenten - en ging hierover bellen. 

medewerker 1; verhaal uitgelegd, ze snapte mij volkomen en verbond mij door naar een collega, met wie ik dit zou kunnen oplossen.

medewerker 2; moest het verhaal opnieuw uitleggen, maar de reactie was als volgt: jammer, kan niet, kost gewoon € 25. gesprek ten einde.

toch nog medewerker 3 gebeld. bovenstaande incl. de reacties van zijn collega’s uitgelegd. antwoord; jammer, dat wordt gewoon € 25 betalen. op mijn reactie dat ik dan liever al mijn abonnementen zou verhuizen, was het aanbod als volgt; ik help u graag met het opzeggen van de vier abonnementen.

 

kortom; onbegrijpelijk. t-mobile gooit liever ruim € 100 per maand weg, dan eenmalig te praten over de € 25 administratiekosten - voor een 5e abo op dezelfde naam en hetzelfde adres. kortom, ik ga nu dus maar eens een rondje bellen om te kijken welke provider 5 nieuwe abonnementen wil verwelkomen. 

icon

Beste antwoord door Geene136 30 August 2021, 15:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jurgenretra 

Je kan de 5de sim only afsluiten bij Mobiel.nl, je betaalt 0 euro aansluitkosten daar.

Ook bij mobiel betaal je gewoon aansluitkosten en dat is niet gek. 06-nummers kosten simpelweg geld en dat betaal je mede in de aansluitkosten, maar @jurgenretra ik snap je punt wel. 
 

Ik zou proberen naar je dichtstbijzijnde t-shop te gaan, daar word ik zelf altijd heel goed geholpen en hebben ze mogelijkheden zat 🙂. Dan krijg je tenminste iemand van T-Mobile te zien, ipv een ingehuurd bedrijf aan de telefoon. 

Reputatie 7
Badge +15

@Geene136

Je betaalt de 25 euro aansluitkosten wel bij mobiel.nl maar je krijgt dat bedrag achteraf teruggestort op je rekening.

Nieuwe abonnementen hebben altijd aansluitkosten tenzij er een actie is.

Reageer