Beantwoord

Onbeperkt GB

  • 21 July 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb onbeperkte GB op mijn Ipad. Maar in Mijn T-mobile staat 99999 van 10.000 MB. Waarom? Er is toch geen limiet?

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 July 2022, 21:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ik heb onbeperkte GB op mijn Ipad. Maar in Mijn T-mobile staat 99999 van 10.000 MB. Waarom? Er is toch geen limiet?

Dagelijks krijg je 10GB data, deze kan je bij Unlimited GB steeds ophogen met 2GB wanneer je de bundel bijna verbruikt hebt. Het is dus Onbeperkt zonder dat je aan extra kosten vast zit maar wel beperkt om misbruik te voorkomen.

Zie ook het tariefplan behorende bij het abonnement en de periode waarin je deze hebt afgesloten. De meest recente (Geldig vanaf 4 april 2022) bevat het getoonde stuk bijvoorbeeld. (Bron)

 

Maar als je de My T-mobile app niet open hebt en de 10 GB is opgebruikt. Kan de verbinding dan uitvallen? En als het eenmaal uitgevallen is hoe krijg je deze dan nog opgehoogd want dan doet de MY T-mobile app het natuurlijk ook niet meer

Maar als je de My T-mobile app niet open hebt en de 10 GB is opgebruikt. Kan de verbinding dan uitvallen? En als het eenmaal uitgevallen is hoe krijg je deze dan nog opgehoogd want dan doet de MY T-mobile app het natuurlijk ook niet meer

Als je de 10GB volledig verbruikt hebt, dan wordt je snelheid verlaagd tot maximaal 384/64kbps. Deze snelheid is nog voldoende om de My T-Mobile app te openen en via de app kosteloos 2GB extra te bestellen.

Met die 384/64kbps kun je daarnaast ook nog gewoon berichten versturen via Messenger, WhatsApp, Signal etc. het is dus niet zo dat je zonder internet komt te zitten als je het limiet hebt bereikt.