Onjuiste informatie ontvangen over te wijzigen abonnement

  • 3 January 2023
  • 7 reacties
  • 147 Bekeken

Beste T-mobile,

 

Ik heb bij jullie in oktober 2021 een Unlimited Mobiel + Internet voor thuis (€ 25 + € 25) afgesloten. Aanvullend heb ik later nog een tweede mobiel abonnement afgesloten. 

 

Naar aanleiding van jullie bericht dat er verlengd kon worden heb ik op 19 september 2022 met jullie telefonisch contact opgenomen. De reden hiervan was dat ik nier veel data gebruik en overwoog mijn Unlimited Mobiel te downgraden. Aangezien het een pakket betrof wilde ik - voordat ik deze wijziging doorvoerde - graag weten of dit gevolgen heeft voor de kosten of snelheid van mij Internet voor thuis abonnement. Jullie medewerking deelde mij mee dat de korting behouden blijft zolang je het mobiele abonnement behoudt. Derhalve heb ik besloten mijn Unlimited Mobiel te wijzigen.

 

En wat blijkt er nu maanden later: Ik ben verkeerd geinformeerd. Het aanpassen van het Unlimited Mobiel abonnement heeft wel degelijk effect op de hoogte van de kosten va het Internet voor thuis abonnement: Deze is € 13,44 per maand duurder geworden. De stijging van het thuisabonnement zijn hoger dan de besparing op het mobiele abonnement. Het mag vanzelfsprekend zijn dat dit niet de bedoeling is.

 

Naar aanleiding van bovenstaande heb ik op 22 december gebeld met T-mobile Thuis. Tijdens dit gesprek werd ik uiteindelijk doorverwezen naar T-mobile Mobiel. De opvolgende dag heb ik hen gebeld. De complimenten voor de medewerker die ik heb gesproken. Hij begreep het probleem en heeft overleg gepleegd met zijn collega's van Mobiel en Thuis. Na uiteindelijk een gesprek van 65 minuten kreeg ik te horen dat hij niets voor mij kon betekenen behalve het verlengen van het T-mobile Thuis abonnement. Hiermee betaal ik de eerste 6 maanden weliswaar de € 25 die ik nu ook betaalde, maar daarna ga ik € 55 betalen. Het werd mij dan ook afgeraden dit te doen.

 

Ik word nu benadeeld doordat ik een keuze heb gemaakt op basis van foutieve informatie van uw medewerker. Het mag vanzelfspreken zijn dat ik op basis van de juiste informatie deze wijziging niet had gedaan daar ik nu financieel alsmede qua bundel van het mobiele abonnement erop achteruit ga.

 

Verzoek aan T-mobile: Terugdraaien van de wijziging en het voortzetten van de door mij afgesloten abonnementen.

 

Klantnummer T-mobile Thuis: [Gegevens verwijderd door Moderator.]

Klantnummer T-mobile Mobiel: [Gegevens verwijderd door Moderator.]

Hajar van Odido 1 jaar geleden

@s.dehoog 

Graag gedaan! Ik heb je bundel weer verhoogd naar Unlimited data & bellen zodat je weer gebruik kan maken van de klantvoordeel korting zoals voorheen. Ben heel blij dat je tevreden bent met deze oplossing. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @s.dehoog 

Ik wil graag met je meekijken, Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Deze gegevens heb ik nodig ter controle en dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Netjes opgelost door Hajar van T-mobile. 

Reputatie 7
Badge +9

@s.dehoog 

Graag gedaan! Ik heb je bundel weer verhoogd naar Unlimited data & bellen zodat je weer gebruik kan maken van de klantvoordeel korting zoals voorheen. Ben heel blij dat je tevreden bent met deze oplossing. 

Beste Hajar,

 

Zie je gelegenheid mijn vraag per PM ook te beantwoorden?

Bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Stefan

Reputatie 7
Badge +9

@s.dehoog Ik heb hierbij je gegevens verwijderd. Ik wens je nog een fijne dag verder!

Beste Odido,

Bij mij is deze situatie ook ontstaan na telefonisch contact.

Ook ik zie graag correctie hiervan. Kan iemand mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pieroman 

Wat klopt er niet volgens jou? Ik heb meer informatie nodig om je verder te helpen. Je kan mij dan ook een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan kijk ik wat ik kan betekenen. 

Reageer