Beantwoord

Opwaardering niet bijgeschreven


Hallo,

Ik heb een vraag. Gisteravond laat heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd met 20 euro en later nogmaals 10 , beide zijn echter niet bijgeschreven

Heb ook de afschriften uit mn rabobank internetbankieren van de afschrijvingen. Weet alleen niet hoe ik die hier moet toevoegen.

Alvast bedankt, hoop spoedig een antwoord te krijgen.

Remco 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 June 2022, 09:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@E.H 

Bedankt voor je screenshot. Ik heb gereageerd op je bericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rwzaandam 

Ik zou graag met je mee willen kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Je kan de screenshots van je betaling in dit topic delen, zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bij mij hetzelfde verhaal gisteren 15 euro opgewaardeerd via my t mobile en ook niet bijgeschreven 15 euro kwijt

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bokmars 

Zou je dan ook een screenshot kunnen delen van je betaling in dit topic? Zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn en zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik met je mee.

Hi @rwzaandam 

Ik zou graag met je mee willen kijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Je kan de screenshots van je betaling in dit topic delen, zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi 

Bericht met prive gegevens is verzonden

 

Remco

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rwzaandam 

Ik heb gereageerd op je bericht. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hier helaas ook opgewaardeerd via tikkie 10 euro wel afgeschreven, maar niet opgewaardeerd..

Ik heb precies hetzelfde met de aanschaf van een  combi bundel. Gisteravond aangevraagd en is ook afgeschreven. Is het dus een landelijk probleem? 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @E.H en @KimAl 

Is jullie opwaardering inmiddels bijgeschreven? Zo niet, dan wil ik dit graag verder uitzoeken. Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. 

Ik kijk dan graag met jullie mee.

Hi @E.H en @KimAl 

Is jullie opwaardering inmiddels bijgeschreven? Zo niet, dan wil ik dit graag verder uitzoeken. Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. 

Ik kijk dan graag met jullie mee.


helaas nog niet

hierbij de screenshots