Beantwoord

Opwaarding mislukt

  • 12 January 2021
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb vanochtend een opwaardering van 15 euro gedaan voor mijn beltegoed. Alleen had ik inplaats van [privégegevens verwijderd door Moderator] Het is alleen nu wel van mijn bankrekening af gegaan.(zie foto) 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 12 January 2021, 14:52

Bekijk origineel

6 reacties

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @aliciajebbouri 

Ik zie dat je inmiddels een collega heb gesproken. De bundel van € 15,00 is bij jouw prepaid tegoed is bijgeschreven. Als je inlogt op je account dan zie je de bundel ook actief staan. De afschrijving is dan alsnog goed voor je verwerkt bij ons! Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 1

Hoihoi, ik krijg elke dag een sms dat er een opwaardedering mislukt is om 10:00am. Kunt u mij hierbij ook helpen? Ik probeerde de klantenservice te bellen via mijn huisgenoot omdat ik prepaid heb, maar ik krijg een lange luisterbandje te horen met geen enkele keuze die hoort bij mijn probleem. Uiteindelijk vertelt ze dat jullie open zijn op ma - vr. Maar ik lees hier op de website dat jullie ook open zijn op zaterdag om 9 uur. Vervolgens beeindigt het gesprek van zelf……

Reputatie 7

Hoi @Chilay,

Goed dat je het hier even laat weten! 

Ik heb in ons systeem een reset gegeven aan de SMS’jes die we versturen. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, zodat deze opnieuw wordt aangemeld op ons netwerk, verwacht ik dat je morgenochtend geen SMS meer zult ontvangen. Als je ons hiervan op de hoogte kunt houden morgenochtend, dan weten we of verdere actie nog nodig is of niet.

Als je nog andere vragen voor ons hebt dan horen we het natuurlijk ook graag!

Reputatie 1

Hoi @Chilay,

Goed dat je het hier even laat weten! 

Ik heb in ons systeem een reset gegeven aan de SMS’jes die we versturen. Als je jouw telefoon even opnieuw opstart, zodat deze opnieuw wordt aangemeld op ons netwerk, verwacht ik dat je morgenochtend geen SMS meer zult ontvangen. Als je ons hiervan op de hoogte kunt houden morgenochtend, dan weten we of verdere actie nog nodig is of niet.

Als je nog andere vragen voor ons hebt dan horen we het natuurlijk ook graag!

 

Dank u wel ! Het is gelukt! :D

Reputatie 7

Dat is goed nieuws, graag gedaan!

Reageer