Opzeggen multisim

  • 28 June 2022
  • 1 reactie
  • 701 Bekeken

Voor degenen die graag multisim willen opzeggen, hierbij de informatie die daarvoor nodig is. Op de website van T-mobile zag ik hierover geen informatie. Het toevoegen gaat via de app op de iPhone, dus je zou denken: zo gaat het opzeggen ook. Via de app lijkt het net of het opzeggen gelukt is (ook meteen geen verbinding meer), je krijgt ook geen waarschuwing dat het anders moet. Helaas blijft, zondere verdere actie, het abonnement dan op de achtergrond doorlopen, met alle kosten van dien.

Hierom een klein stappenplan voor eenieder die wil opzeggen zonder verborgen kosten:

Log in via de t-mobile website naar je persoonlijke pagina

  1. Klik op abonnement → bekijk
  2. Klik in de roze balk bovenin op ‘abonnement’
  3. Klik vervolgens op ‘abonnement wijzigen’
  4. Klik op ‘naar Sim en toestel’
  5. Klik op ‘mijn smartwatch’
  6. Klik op ‘muitisim opzeggen’

Het zou T-mobile sieren om hier op de site volledig transparant over te zijn. 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Geitvos, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heel attent van je om hier een werkwijze voor te delen, grote dank. Ik weet niet precies waarom dit niet duidelijk gemeld wordt op de website/in de My-omgeving, maar zal dit zeker doorzetten.

 

P.s. excuses voor de late reactie: jouw topic was niet in een vaste sub-categorie beland en daardoor niet voor de mods zichtbaar.