Beantwoord

Overstappen tijdens Sim Only

  • 12 December 2021
  • 8 reacties
  • 240 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik had een vraag over mijn abonnement. Na dat mijn abonnement met telefoon is afgelopen, is het verlengd naar een Sim only. Nou kreeg ik toen te horen dat ik iedere maand zou kunnen overstappen, maar dit vind ik nu nergens terug online. Ik zou binnenkort dus graag willen overstappen naar tele-2, omdat mij door een medewerker is verteld dat dit gewoon zou kunnen. Klopt dit? Ik kan ook mijn contract niet terug vinden met de voorwaarden

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 12 December 2021, 14:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zenou 

Indien je 1 of 2 jaar contractperiode voorbij is dan kun je overstappen wanneer jij dat wilt met een maand opzegtermijn natuurlijk.

De einddatum kan je controleren in je T-Mobile account onder abonnement & instellingen, in de app bij abonnement.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Zenou  Lees ik het goed dat je hebt verlengd met Sim-only?

Dan kom je tijdens dit abonnement in aanmerking voor Flexibiliteit

Je kan eventueel het contract afkopen voor het bedrag van €13,50 per maanden nog te gaan.

Heb je zelf niets gedaan en is je contract gewoon doorgelopen zonder kosten telefoon lees dan het antwoord van @Waqqas 

Overstappen:

Ga naar de provider van je keuze en vraag daar een overstap aan. Dat kan 4maanden voor einde contract datum, dat gaat in einde contract datum TMobile.

 

Ja ik had dus eerst een abonnement met tel, daarna overgegaan op Sim only. Vind het wel gek dat ik van een medewerker dan van de verkeerde informatie ben voorzien. Dat betekent dat ik nu dus nog een aantal maanden aan deze Sim only vast zit, totdat ik kan overstappen naar een andere provider. De overige maanden afkopen is hier geen optie..

Reputatie 7
Badge +14

@Zenou Tot welke datum loopt je contract?

9 augustus 2022

Reputatie 7
Badge +14

@Zenou  Ik snap je maar de klant is zelf ook verantwoordelijk om uit te zoeken hoe het zit!
Vertel eens wat is de rede dat je naar Tele2 wil.

Wat voor aanbieding heb je gekregen? Tele2 is tegenwoordig ook TMobile dus het netwerk is net zo goed!

 

Reputatie 7
Badge +1

Nu we toch op dit onderwerp zijn had ik een vraag over iets wat ik altijd al vreemd heb gevonden en wel het volgende;  stel je neemt een sim only met als voorbeeld 10Gb data 200min bellen/sms geen acties of wat dan ook,  hoe kan het dan dat providers als KPN, Vodafone of T-M  (bijna) altijd duurder zijn dan providers als Lebara of Youfone enz. terwijl die gebruik maken van het netwerk van KPN of T-M etc.

 

Het zelfde geld voor prepaid bellen,  puur uit belangstelling en omdat ik het vreemd vind vraag ik dit

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BeMu 

Op deze website vind je wel een aantal redenen die het prijsverschil verklaren.