Beantwoord

Per ongeluk tweede abonnement afgesloten?

  • 17 October 2021
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Ik kon in februari 2021 me telefoonabonnement verlengen wat ik had gedaan, zonder nieuw toestel. Nieuwe abonnement is op 8 mei gestart. Nou stond er sindsdien dat ik kon verlengen met toestel. De iPhone 13 is uit dus heb ik afgelopen maand (september) verlengd met toestel. Alleen ik begrijp iets niet, nu staat er op mijn t-Mobile huidig en nieuw abonnement. Huidig abonnement dus van 9 mei 2021 tot 8 mei 2023. En die nieuwe (met toestel) van 21 januari 2022 tot 20 januari 2024. Heb ik nou nu twee abonnementen afgesloten?? Ik dacht dat ik met mijn huidige abonnement dus verlengd op februari nog met een toestel kon verlengen.

icon

Beste antwoord door Samsss 17 October 2021, 22:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Samsss 

Je hebt dus gebruik gemaakt van toestelflexibiliteit, hiermee kan je na een maand al verlengen van sim only naar een abonnement met toestel.

Je sluit met toestelflexibiliteit een níeuwe abonnement af met toestel (verlenging is het). Het toestel krijg je vaak eerder al en het bijbehorende abonnement gaat in na de einddatum van je huidige abonnement.

Maar dan kloppen die datums niet, een moderator kan je hopelijk meer info geven.

Hallo @Samsss 

Je hebt dus gebruik gemaakt van toestelflexibiliteit, hiermee kan je na een maand al verlengen van sim only naar een abonnement met toestel.

Je sluit met toestelflexibiliteit een níeuwe abonnement af met toestel (verlenging is het). Het toestel krijg je vaak eerder al en het bijbehorende abonnement gaat in na de einddatum van je huidige abonnement.

Apart dat er dan staat dat die in januari al in gaat als mijn huidige abonnement dan nog niet is afgelopen? Straks betaal ik twee abonnementen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Samsss 

Wat leuk dat je voor een iPhone bent gegaan! Ik wil graag voor je uitzoeken hoe het zit met met je abonnement. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!