Beantwoord

Per wanneer Multisim te regelen ?

  • 22 September 2022
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 4 reacties

Ik stap op 6 oktober a.s. over naar T-Mobile (met nummerbehoud), mede omdat ik gebruik wil gaan maken van Multisim. Kan ik dan nu alvast regelen dat ik straks per 6 oktober ook meteen Multisim heb, of kan ik beter eerst wachten tot 6 oktober en dan pas Multisim gaan regelen ? Het heeft geen haast, maar ik vroeg het me even af, want ik kan me voorstellen dat het nu nog niet kan omdat mijn telefoonnummer nu nog bij een andere provider zit. Maar als het desondanks wel alvast kan, dan zou dat mooi zijn, maar als gezegd, het heeft geen haast.

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 September 2022, 10:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @iRoc 

Je zult even moeten wachten tot 6 October. Wanneer je abonnement actief is dan kan je een My T-Mobile account aanmaken en je abonnement koppelen, je kunt daar vervolgens een multisim bestellen die je binnen een paar werkdagen in huis hebt. De kosten voor een multisim zijn 5 euro per maand.

Het is dan eindelijk 6 oktober, en ik heb intussen mijn abonnement gekoppeld aan mijn account, en als ik probeer om Multisim aan te schaffen (via de route van Sim, Toestel en Smartwatch), dan zie ik wel de opties om een vervangende simkaart, duo-sim of eSim te bestellen, maar ik zie geen optie om Multisim te bestellen. Moet ik nog even geduld hebben en wordt die optie voor Multisim later toegevoegd, of moet ik dan kiezen voor eSim ? De keuze voor eSim durfde ik nog niet te maken, ik krijg de indruk dat die eSim-optie voor smartphones is en niet voor smartwatches.

Reputatie 7
Badge +15

@iRoc 

Ik heb even in de app en via de website gekeken, Multisim bestellen staat er wel bij (laatste optie). Misschien kan je het op een later moment nog eens proberenn.

Om het topic even netjes af te sluiten, het is nu een dag later en de Multisim-optie is nu beschikbaar. Ik vermoed dat het aansluiten op het T-Mobile netwerk in stapjes gaat, en het stapje van Multisim is nu ook gezet. Voordeel is dan wel dat Multisim snel geregeld is en binnen een paar minuten actief is op je smartwatch, top !

Reageer