Beantwoord

Prepaid beltegoed overzetten naar mijn tweede T-mobile prepaid

  • 20 June 2021
  • 2 reacties
  • 529 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb twee verschillende prepaid T-Mobile nummers en toestellen. Nu ga ik één van beide toestellen heel weinig gebruiken en er staat nog een aardig tegoed op. Kan ik het meeste tegoed van mijn eerste nummer naar mijn tweede T-Mobilenummer overzetten?

Gr. Er

icon

Beste antwoord door Dave 21 June 2021, 16:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

 Hoi @Er-A,

Het is niet mogelijk om beltegoed over te dragen aan een ander telefoonnummer, dit is echt gekoppeld aan het nummer waarop is opgewaardeerd.

Ik probeer nog een alternatief te bedenken, maar het enige wat ik kan bedenken is dat je het ene nummer met het vele beltegoed meer in gebruik houdt. Kan me echter ook voorstellen dat er een reden is waarom je kiest voor het ene nummer en niet voor het ander. Het voordeel is in ieder geval wel dat het beltegoed onbeperkt houdbaar is. 

Houd er trouwens ook rekening mee dat je het nummer eens in de zes maanden actief gebruikt moet worden, anders wordt het telefoonnummer (en bijbehorende beltegoed) gedeactiveerd. Ik weet niet of je het nummer zó weinig gaat gebruiken, maar toch handig om te weten.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!

Ik zou het beltegoed van het eerste nummer zo gauw mogelijk opmaken, ook aan mobiele data. Ik heb ook 2 tel.nummers (en 2 accounts) en de ene is van 2004 dus die wil ik graag houden want iedereen kent die.

Op het andere nr. staat echter meer tegoed dus die gebruik ik ook voor mobiele data onderweg (betalen per MB) en het 1e nummer niet. Je verbruikt zo ± tussen de 20 en 30 MB per dag aan data en dat kost €2,-/3,-

Reageer