Toen kon ik niet gebruik maken van internet!
Graag een oplossing! ( want ik vermoed dat dit probleem altijd optreedt)
Beste antwoord door Jaimy
Bekijk origineelBeste antwoord door Jaimy
Bekijk origineelIs bovengenoemd probleem opgelost mbt extra MB’s die alleen in NL te gebruiken zijn en daardoor in EU geen gebruik kunnen maken van je gekochte bundel. Ik liep hier 2 jaar geleden ook tegenaan. Wil nu een L-bundel kopen voor in Frankrijk, daar zitten extra MB’s bij die als eerste verbruikt worden alleen in NL…
Hoi
Voor zover mij bekend is, is dit probleem niet meer van kracht op dit moment. Dit topic is ook bijna 3 jaar oud, jaartje ouder dan jouw ervaring, dus daar is ondertussen wel flink wat tijd overheen gegaan.
Wanneer je een L-bundel aanschaft zijn de gratis MB’s echt alleen voor in Nederland. Ons netwerk herkent dan dat je in Frankrijk zit en dan zal de andere bundel worden aangesproken, zodat je gewoon kunt roamen in Frankrijk.
Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag en anders alvast/nog veel plezier in Frankrijk!
Dank je!
Hoe is de situatie op dit moment? Kunnen jullie garanderen dat ik als prepaid klant kan internetten in het buitenland met een Combi L bundel, waarvan het Nederlandse gedeelte niet is gebruikt? ( en misschien nog niet eens is aangesproken)
Hoe is de situatie op dit moment? Kunnen jullie garanderen dat ik als prepaid klant kan internetten in het buitenland met een Combi L bundel, waarvan het Nederlandse gedeelte niet is gebruikt? ( en misschien nog niet eens is aangesproken)
Nog geen antwoord?
Nog geen antwoord?
Gezien de vraag van toetje, het antwoord aan toetje en vooral het uitblijven van een klacht van toetje na het antwoord aan toetje (11 mnd geleden) denk ik dat we er vanuit kunnen gaan dat toetje geen problemen heeft ondervonden en het dus is opgelost ;) .
Nog geen antwoord?
Gezien de vraag van toetje, het antwoord aan toetje en vooral het uitblijven van een klacht van toetje na het antwoord aan toetje (11 mnd geleden) denk ik dat we er vanuit kunnen gaan dat toetje geen problemen heeft ondervonden en het dus is opgelost ;) .
Als het echt zou zijn opgelost, had T‑Mobile mijn vraag eenvoudig prompt kunnen beantwoorden. Echt door het stof is TMOBILE nooit gegaan, en dat hadden ze wel moeten doen. Want ze duperen hun klant op een ongelooflijke manier. Niet alleen wat kosten betreft ( de aangeschafte bundel kan niet gebruikt worden), maar ook wat betreft noodzakelijke toegang tot internet tijdens de reis en het verblijf.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.