Beantwoord

Prepaid internetgebruik in het buitenland met PrePaid Surprise tegoed


Ik maakte de volgende situatie mee. Ik ging naar het buitenland terwijl mijn surprisebundel nog niet verlopen was.

Toen kon ik niet gebruik maken van internet!

Graag een oplossing! ( want ik vermoed dat dit probleem altijd optreedt)
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 July 2018, 14:15

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Matti100,

Ik kijk graag met jou mee! Het is natuurlijk niet erg handig dat je in het buitenland niet kon internetten.

De PrePaid Surprise bundels zijn niet geldig in het buitenland, maar ik denk dat je dat ook niet bedoelt. Bedoel je dat je internet in het buitenland niet kon activeren doordat je een Surprise bundel had?

Op welke manier heb je geprobeerd internet te activeren? Had je roaming wel aanstaan in jouw instellingen?

Ik hoor graag wat de situatie was, dan gaan wij vervolgens kijken hoe het kwam dat dit verkeerd ging!
Het was omstreeks 15 april of omstreeks 8 juni. Ik denk 15 april. De prepaid surprise bundel was nog niet verlopen. Ik wilde prepaid internet uit mijn tegoed gebruiken in het buitenland. Duitsland, Oostenrijk, Italie. Maar het lukte niet. Pas nadat de surprise bundel verlopen was, kon ik mijn bundel "MB gebruiken uit het beltegoed " activeren. Vermoedelijk was die op hetzelfde moment verlopen. Dus hij weigerde om die " bundel " te activeren: hij gaf als reden dat ik nog een bundel had ( de surprise). Maar intussen was ik al in het buitenland en heb dus 1,5 dag ongeveer geen internet kunnen gebruiken.
is het mogelijk om na te kijken wat er gebeurd kan zijn?
Reputatie 3
Badge +13
Hey Matti100,

Ik heb het direct voor je doorgezet naar onze specialisten! Als ik hier een update van heb, laat ik het je uiteraard meteen weten. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval!

Is bovengenoemd probleem opgelost mbt extra MB’s die alleen in NL te gebruiken zijn en daardoor in EU geen gebruik kunnen maken van je gekochte bundel. Ik liep hier 2 jaar geleden ook tegenaan. Wil nu een L-bundel kopen voor in Frankrijk, daar zitten extra MB’s bij die als eerste verbruikt worden alleen in NL…

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Toetje27,

Voor zover mij bekend is, is dit probleem niet meer van kracht op dit moment. Dit topic is ook bijna 3 jaar oud, jaartje ouder dan jouw ervaring, dus daar is ondertussen wel flink wat tijd overheen gegaan.

Wanneer je een L-bundel aanschaft zijn de gratis MB’s echt alleen voor in Nederland. Ons netwerk herkent dan dat je in Frankrijk zit en dan zal de andere bundel worden aangesproken, zodat je gewoon kunt roamen in Frankrijk. 

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag en anders alvast/nog veel plezier in Frankrijk! :flag_cp:

Dank je!

Hoe is de situatie op dit moment? Kunnen jullie garanderen dat ik als prepaid klant kan internetten in het buitenland met een Combi L bundel, waarvan het Nederlandse gedeelte niet is gebruikt? ( en misschien nog niet eens is aangesproken)

Hoe is de situatie op dit moment? Kunnen jullie garanderen dat ik als prepaid klant kan internetten in het buitenland met een Combi L bundel, waarvan het Nederlandse gedeelte niet is gebruikt? ( en misschien nog niet eens is aangesproken)

Nog geen antwoord?

Reputatie 2

Hoe is de situatie op dit moment? Kunnen jullie garanderen dat ik als prepaid klant kan internetten in het buitenland met een Combi L bundel, waarvan het Nederlandse gedeelte niet is gebruikt? ( en misschien nog niet eens is aangesproken)

Nog geen antwoord?

Gezien de vraag van toetje, het antwoord aan toetje en vooral het uitblijven van een klacht van toetje na het antwoord aan toetje (11 mnd geleden) denk ik dat we er vanuit kunnen gaan dat toetje geen problemen heeft ondervonden en het dus is opgelost ;) .

Hoe is de situatie op dit moment? Kunnen jullie garanderen dat ik als prepaid klant kan internetten in het buitenland met een Combi L bundel, waarvan het Nederlandse gedeelte niet is gebruikt? ( en misschien nog niet eens is aangesproken)

Nog geen antwoord?

Gezien de vraag van toetje, het antwoord aan toetje en vooral het uitblijven van een klacht van toetje na het antwoord aan toetje (11 mnd geleden) denk ik dat we er vanuit kunnen gaan dat toetje geen problemen heeft ondervonden en het dus is opgelost ;) .

Als het echt zou zijn opgelost, had T‑Mobile mijn vraag eenvoudig prompt kunnen beantwoorden. Echt door het stof is TMOBILE nooit gegaan, en dat hadden ze wel moeten doen. Want ze duperen hun klant op een ongelooflijke manier. Niet alleen wat kosten betreft ( de aangeschafte bundel kan niet gebruikt worden), maar ook wat betreft noodzakelijke toegang tot internet tijdens de reis en het verblijf. 

Reageer