PrePaid online opwaarderen werkt niet meer.

  • 10 January 2023
  • 11 reacties
  • 275 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Toen ik afgelopen week mijn beltegoed wilde opwaarderen via on line betalen kreeg ik een scherm met de  fout melding “Error 403”. Sindsdien is dit niet veranderd.

Wat is hier aan de hand?

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @F2B 

Ik denk graag met je mee! Op welke manier probeer je op te waarderen? Via de app of desktopversie? Zou je een andere browser kunnen proberen? Op deze pagina zie je alle manieren op onlne op te waarderen. Laat je even weten of het is gelukt?

Inmiddels een maand verder, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Opwaarderen ging altijd via https://opwaarderen.t-mobile.nl/nl/shop/topup/tmobilenl , thuis met de desktop (mijn telefoon gebruik ik om te bellen en te sms-en).

Dit heeft altijd gewerkt tot eind vorig jaar maar nu gebeurt er, na het invullen en het aanklikken van "Koop beltegoed”, niets.... Ik krijg geen IDeal inlogscherm meer.

Browser is Mozilla Firefox en ik ga niets anders gebruiken (temeer daar alle andere, vergelijkbare, toepassingen prima werken). Het probleem doet zich echt alleen voor bij deze, specifieke T-Mobile website.

Kortom, wat heeft men daar veranderd? En wat is daar tegen te doen?

Edit:

Inmiddels ontdekt waar het probleem zit.

De layout van de web site is zo beroerd, dat een vakje om aan te vinken (alg. voorwaarden) vrijwel onzichtbaar is. Heel licht grijs tegen een witte achtergrond.

Hierbij het verzoek om alles dat grijs is ( ook wat ik nu typ is dat) gewoon zwart te maken.

Scheelt anderhalve maand zoeken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@F2B 

Bedankt voor je feedback ik ga dit zeker doorzetten en aangeven dat het aangepast moet worden als het dat mogelijk is. Ben blij dat het voor nu in ieder geval is gelukt. 

Reputatie 1

Opwaarderen via iDeal vanuit de app gaat ook niet meer.

 

“403 error

Request could not bet satisfied.

Request blocked…..”

 

Gaat fout in elke browser. Wanneer wordt verwacht dat dit weer in orde is?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ElStino 

Is het inmiddels gelukt om op te waarderen via iDeal? Gebruik je hiervoor de app ook of de webbrowser alleen? Op deze pagina zie je de 3 manieren waarop je kunt opwaarderen. 

Laat je me even weten of het is gelukt? 

Reputatie 1

Hoi @Hajar,

Ik heb via de computer ingelogd om op te waarderen. Dat gaat. De link in de app geeft echter nog steeds de bovengenoemde 403 error.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ElStino 

Bedankt voor het aangeven dat het via de webversie wel lukt. Nu gaan we ervoor zorgen dat het via de app ook lukt. Is je My T-Mobile app voorzien van de laatste update versie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? 

Ik ben benieuwd of het dan wel lukt.

Reputatie 1

Hoi @Hajar 

 

Alles gedaan maar blijft problemen geven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ElStino 

Ik wil graag uitzoeken waar dit aan ligt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en je e-mailadres? Dan ga samen met de app ontwikkelars ernaar kijken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ElStino 

Bedankt voor je privébericht. Wij ondersteunen alleen apps die via de Android Google Playstore of Apple store zijn gedownload. Je geeft zelf aan dat het niet geval is voor jou en dus krijg je steeds die foutmelding. Als je de app via die kanalen download dan zou het wel moeten werken. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 1

Duidelijk verhaal. Tnx voor het uitzoeken.

Reageer