Prepaid tegoed ten onrechte afgeboekt

  • 1 December 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Hoi, afgelopen zondag 27 november heb ik mijn beltegoed met €10 opgeladen. Daarna via Prepaid surprise 300 MB gratis gekregen. Vervolgens kreeg ik dinsdag 29 november de volgende sms:

"Je herhalende  bundel is met succes verlengd en geldig tot en met 29-11-2022. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik Groeten, T-Mobile."

Er is toen €10 afgeboekt van mijn prepaid tegoed, maar ik heb geen bundel gekocht, en er is ook geen bundel actief. Hoe kan dit opgelost worden? Ik ben nu €10 kwijt aan niets. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marieke_V 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je een screenshot kunnen delen van je betaalbewijs zonder persoonsgegevens? En zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik graag met je mee!

Hoi Hajar, dank voor je reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd met mijn gegevens. Zie hieronder het screenshot. Ik hoor graag verder van je!

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Hajar, dank voor je reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd met mijn gegevens. Zie hieronder het screenshot. Ik hoor graag verder van je!

 

Hi @Marieke_V, bedankt voor het delen van je screenshot! Hajar is momenteel afwezig en in de tussentijd wil ik het oppakken en voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met de gevraagde gegevens? Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer