Beantwoord

Prepaid teruggave

  • 11 August 2021
  • 13 reacties
  • 546 Bekeken

Mevrouw/Mijnheer,

Reeds vele jaren heb ik twee prepaidtoestellen in gebruik via T Mobile en wel met de nummers: 06-***456 en 06-***151.

Daar mijn gehoor steeds slechter werd kan ik beide toestellen niet meer gebruiken en daarom heb ik heb ik onlangs bij T Mobile een abonnement afgesloten met daarbij Rogervoice zodat ik het gesproken woord kan lezen.

In verband met vorenstaande verzoek ik u het tegoed van het toestel met

nummer 06-***151 over te boeken naar mijn abonnement.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet.

  1. Kolff

[Adres en telefoonnummers verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonlijke info in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Dave 11 August 2021, 12:06

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rijnsburg,

Goed dat je dit even laat weten! Begrijp ik dat de PrePaid-aansluitingen al omgezet zijn naar een abonnement of moet dat nog gebeuren? 

Je kunt beltegoed (tot een maximum van €20,-) meenemen van PrePaid naar een korting op je abonnement, maar dit is alleen mogelijk in één van onze T-Shops. Wanneer je jouw PrePaid dus nog moet omzetten en daar graag beltegoed bij wilt laten overzetten dan kun je dit in een winkel bij jou in de buurt laten regelen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je, we zitten er klaar voor!

Eén prepaid-aansluiting  ( 06-...456 ) is kortgeleden omgezet naar een abonnement en het tegoed van deze prepaid-aansluiting is daarbij verrekend.  Hier behoefde ik niet voor naar een T-shop.

Het tegoed van de prepaid-aansluiting ( 06-… 151 )  is nog niet verrekend en daarom verzoek ik u dit tegoed over te hevelen naar mijn abonnement.

Ik ben slecht ter been en ik kan daarom niet naar een T-shop.

Reputatie 7

Hoi @Rijnsburg,

Zou je mij een privébericht (dus niet in een reactie in dit topic) het volledige adres, de geboortedatum en de laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen wat bij het PrePaid-nummer hoort wat over wordt gezet naar een abonnement? Dan kan ik kijken of er wat te doen is aan het overzetten van het beltegoed zondat je langs de winkel hoeft.

Dag David,

Dit wil ik graag doen maar ik heb geen e-mailadres van T Mobile.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rijnsburg 

Klik op @David (klik erop) en vervolgens klik je op stuur bericht om een privébericht te sturen.

Stuur een bericht om een privébericht te sturen

[Privégegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonlijke info in openbare berichten! Bij twijfel of je een privébericht verstuurt, vraag het altijd voor de zekerheid na.]

Reputatie 7
Badge +15

@Rijnsburg 

Je moet op stuur bericht klikken, je komt op deze pagina door op @David te klikken..

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rijnsburg 

Zou je je bericht kunnen bewerken via de 3 magenta puntjes en de 06 nummers verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen kan de nummers zien.

Mevrouw/Mijnheer,

Reeds vele jaren heb ik twee prepaidtoestellen in gebruik via T Mobile.

Daar mijn gehoor steeds slechter werd kan ik beide toestellen niet meer gebruiken en daarom heb ik heb ik onlangs bij T Mobile een abonnement afgesloten met daarbij Rogervoice zodat ik het gesproken woord kan lezen.

In verband met vorenstaande verzoek ik u het tegoed van één toestel over te boeken naar mijn abonnement.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet.

  1. Kolff

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rijnsburg 

Het voordeel van prepaid is dat er niet maandelijks bedragen worden afgeschreven, je koopt per kleine bedragen alleen beltegoed wat je nodig hebt.

Dat beltegoed is niet opnieuwinwisselbaar voor geld. Je kan het dus wel opmaken. Als de simkaart 6 maanden niet gebruikt wordt komt deze vanzelf te vervallen.

Ik heb meegedeeld dat ik wegens mijn slechte gehoor mijn toestellen niet meer kan gebruiken dus ik zou niet weten hoe ik het beltegoed moet opmaken.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rijnsburg 

Volgens de T-Mobile website wordt het beltegoed in mindering gebracht op de eerste factuur van je abonnement (maximaal €20) als je de prepaid aansluiting omzet naar een abonnement.

In jouw geval is het nog even wachten op de reactie van een moderator of dat kan.

Reageer