Beantwoord

Prijs na 24 maanden

  • 21 November 2022
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

2e poging. Abbo verlengen voor 24 maanden. Wat gebeurd er met de maandelijkse lasten NA 24 maanden? Blijft het bedrag van de aanbieding of ga ik het bedrag dat dán geldt betalen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 November 2022, 16:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Novwnl 

Gaat het om een mobiele abonnement? Na 24 maanden wordt je contract omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd die je op elk moment kan annuleren met een maand opzegtermijn.

Je blijft dezelfde kosten betalen en klantvoordeel loopt zolang er 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres staan geregistreerd.

Reputatie 7
Badge +14

Let op @Novwnl @Waqqas  Er komen soms wel een paar dubbeltjes inflatiecorrectie bij per maand

.Lees hier meer over inflatiecorrectie

Hallo @Novwnl 

Gaat het om een mobiele abonnement?

... 

Je blijft dezelfde kosten betalen

... 

 

Ja, mobiel. En dan nu de kicker : waar staat dat? Want via de klantenservice willen ze dit niet opschrijven, alleen maar mondeling toezeggen... 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Novwnl

Ik heb zelf een unlimited abonnement voor 25 euro met klantvoordeel. Na de einddatum van mijn contract heb ik 6 maanden lang 25 euro per maand betaald en daarna ging ik pas verlengen, dus er verandert niks aan de kosten per maand. hetzelfde had ik met een andere mobiele abonnement van T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +14

@Novwnl  Je sluit een abonnement af voor een of twee jaar. In die tijd kan je alleen weg door het abo. af te kopen..

Algemene voorwaarden
Dat staat in de algemene voorwaarden onder punt 10.

10. Je Abonnement heeft een minimale looptijd. Deze vind je terug op het contractformulier.
Als je je Abonnement wilt opzeggen kan de opzegging pas ingaan op een datum gelegen op- of na het verstrijken van de minimale looptijd. Na de minimale looptijd wordt je Abonnement omgezet in een Abonnement voor onbepaalde tijd. Je Abonnement is dan elk moment opzegbaar. De opzegtermijn is altijd een maand.

 

Reageer