Beantwoord

probleem met activeren Deezer Familie

  • 9 juli 2021
  • 8 reacties
  • 79 Bekeken

Ik had Deezer familie geactiveerd en was er wel tevreden mee. Nu heb ik ook een premium account op YouTube en dus ook YouTube Music. Ik dacht voordelig uit te zijn door Deezer te stoppen. Omdat ik toch niet tevreden was met YouTube, heb ik Deezer weer aangezet in mijn abonnement. Echter lukt het activeren niet. De volgende stappen heb ik uitgevoerd:

1. Deezer opnieuw geïnstalleerd 

2. Ingelogd op Deezer 

3. In de app mijn abonnement activeren en de ontvangen code ingevuld, maar het blijft een free account. 

4. Gegevens gewist

5. App openen en direct in de app kiezen voor Tmobile activeren 

6. Telefoonnummer invoeren en de ontvangen code invullen

7. Inloggen op Deezer account, maar dit blijft weer Deezer free.

Waar gaat het mis?

icon

Beste antwoord door David 12 juli 2021, 14:37

Hoi @Lion2000,

Dank voor de gegevens die je hebt doorgestuurd via het privébericht!

Het bleek dat er inderdaad technisch gezien iets niet helemaal goed was gegaan bij het verwerken van jouw aanmelding. Ik heb de aanmelding eruitgehaald en opnieuw toegevoegd. Zou je het activeren en registreren nu nogmaals kunnen uitvoeren via deze stappen? Hopelijk lukt het nu wel en anders hoor ik het graag weer van je!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lion2000,

Ik zou graag voor je na willen kijken of het aan onze kant in ieder geval allemaal goed staat, voor wat betreft jouw Deezer Family-abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ons systeem in ieder gevaal controleren of het abonnement correct is geactiveerd.

Ik zie jouw bericht graag verschijnen!

Hallo,

Ik heb inmiddels eerst het abonnement weer verwijderd, omdat het niet lukt, maar loopt nog tot in augustus. 

Mijn telefoonnummer is: ***.

Laatste cijfers Iban: ***

[Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Reputatie 7
Badge +20

@Lion2000 

Je hebt de gegevens in een openbare reactie geplaatst, een privébericht kun je via mijn profiel sturen. Daarnaast heb je slechts twee van de vier gevraagde gegevens hier gedeeld. Zou je via het privébericht álle gegevens kunnen sturen, anders kan ik je namelijk niet verder helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lion2000,

Dank voor de gegevens die je hebt doorgestuurd via het privébericht!

Het bleek dat er inderdaad technisch gezien iets niet helemaal goed was gegaan bij het verwerken van jouw aanmelding. Ik heb de aanmelding eruitgehaald en opnieuw toegevoegd. Zou je het activeren en registreren nu nogmaals kunnen uitvoeren via deze stappen? Hopelijk lukt het nu wel en anders hoor ik het graag weer van je!

Hallo, het gaat goed, totdat ik de ontvangen code invul en mij aanmeld op mijn Deezer account. Ik houdt alleen een free abonnement.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lion2000,

Dat is erg spijtig om te lezen, jammer dat het nog niet is opgelost. Zou je mij in ons privégesprek het e-mailadres kunnen sturen waar je mee wilt registreren, dan kan ik dit doorzetten naar een collega die dit soort aanmeldproblemen oppakt.

XXXX- Moderator edit: e-mailadres verwijderd. Geen persoonlijke informatie/details delen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lion2000,

Het e-mailadres heb ik genoteerd, maar je had dit weer openbaar gedeeld in plaats van via de privéberichten. Houd er alsjeblieft rekening mee dat je jouw persoonlijke gegevens deelt via openbare berichten op een Community die door iedereen bezocht kan worden. Iedereen kan dan aan de haal met de gegevens die jij deelt, als ze dat zouden willen. 

Ik heb alle gegevens doorgestuurd naar mijn collega's die dit verder voor je gaan oppakken. Het zou kunnen dat ze nog telefonisch contact met je opnemen als er iets onduidelijk is of getest moet worden. Hopelijk is het nu snel opgelost!

Reageer