Beantwoord

Probleem met activeren Deezer Familie


Ik had Deezer familie geactiveerd en was er wel tevreden mee. Nu heb ik ook een premium account op YouTube en dus ook YouTube Music. Ik dacht voordelig uit te zijn door Deezer te stoppen. Omdat ik toch niet tevreden was met YouTube, heb ik Deezer weer aangezet in mijn abonnement. Echter lukt het activeren niet. De volgende stappen heb ik uitgevoerd:

1. Deezer opnieuw geïnstalleerd 

2. Ingelogd op Deezer 

3. In de app mijn abonnement activeren en de ontvangen code ingevuld, maar het blijft een free account. 

4. Gegevens gewist

5. App openen en direct in de app kiezen voor Tmobile activeren 

6. Telefoonnummer invoeren en de ontvangen code invullen

7. Inloggen op Deezer account, maar dit blijft weer Deezer free.

Waar gaat het mis?

icon

Beste antwoord door Dave 12 July 2021, 14:37

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sanne0187 

Ik wil graag kijken of ik je daarbij kan helpen. Zou je me een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt bij Deezer dan kan ik controleren of je instellingen goed staan. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 

Ik hoor graag van je!

G'morgen, ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Heb al jaren deezer family en bij het verlengen van mijn abonnement had ik verlengen van deezer niet aangeklikt. Maar dit heb ik zondag alsnog gedaan. Tot op heden blijft mijn Deezer account aangeven dat ik Free Member ben en activeren van het Tmobile partner linkje lukt niet. Of de doorlink werkt niet en als ik een activatie code ontvang en deze invoer dan krijg ik de melding: het nummer wordt niet herkend neem contact op met TMobile. 

 

Groet Bertus

 

Reputatie 7

Hoi @Lion2000,

Dank voor de gegevens die je hebt doorgestuurd via het privébericht!

Het bleek dat er inderdaad technisch gezien iets niet helemaal goed was gegaan bij het verwerken van jouw aanmelding. Ik heb de aanmelding eruitgehaald en opnieuw toegevoegd. Zou je het activeren en registreren nu nogmaals kunnen uitvoeren via deze stappen? Hopelijk lukt het nu wel en anders hoor ik het graag weer van je!

Hallo, het gaat goed, totdat ik de ontvangen code invul en mij aanmeld op mijn Deezer account. Ik houdt alleen een free abonnement.

 

Beste T mobile,

na initieel een zeer snelle reactie hoor ik nu niks meer?

gr Sanne

hier hetzelfde probleem net deezer family geacciveerd via tmobile app maar krijg geen sms en wordt automatisch doorgestuurd naar de deezer inlog scherm waar ik al ingelogt ben en geen activatie voor abbonement!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sanne0187 

Gister was een feestdag en dus waren we niet aan het werk op de Community. Voor spoed kun je altijd terecht via Twitter daar zijn collega’s wel actief op feestdagen. Ik heb gereageerd op je bericht. Het e-mailadres dat je gebruikt komt niet overeen met het e-mailadres dat is gekoppeld aan Deezer dus als je dat e-mailadres gebruikt dan zou het wel moeten werken. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

 

@Jaxx Ik wil jou ook graag verder helpen. Ik heb hiervoor wel je gegevens en e-mailadres nodig die je gebruikt. Zou je me een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik controleren of de instellingen juist zijn. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tamara113 

Ik wil graag voor jou ook controleren of alles goed staat in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor je account. 

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 7

Hoi @Lion2000,

Dat is erg spijtig om te lezen, jammer dat het nog niet is opgelost. Zou je mij in ons privégesprek het e-mailadres kunnen sturen waar je mee wilt registreren, dan kan ik dit doorzetten naar een collega die dit soort aanmeldproblemen oppakt.

XXXX- Moderator edit: e-mailadres verwijderd. Geen persoonlijke informatie/details delen in een openbaar bericht, alsjeblieft.

@Hajar Aha, ik had in eerste instantie ook geen reactie verwacht maar doordat er op zondag wel gereageerd werd, ook een feestdag, was de verwachting veranderd en verbaasde het me dat ik geen reactie meer kreeg. Hopelijk heb je een goede vrije dag gehad dan. 

Ik heb nu met het e-mailadres dat ik voor t-mobile gebruik een nieuwe account gemaakt op Deezer en nu werkt dat inderdaad wel. Moet ik alleen nog uit zien te vogelen hoe ik al mijn favorieten (dus niet alleen playlists maar ook artiesten, nummers, albums etc.) gemigreerd krijg van de andere / oude account. 

Reputatie 7

Hoi @Lion2000,

Het e-mailadres heb ik genoteerd, maar je had dit weer openbaar gedeeld in plaats van via de privéberichten. Houd er alsjeblieft rekening mee dat je jouw persoonlijke gegevens deelt via openbare berichten op een Community die door iedereen bezocht kan worden. Iedereen kan dan aan de haal met de gegevens die jij deelt, als ze dat zouden willen. 

Ik heb alle gegevens doorgestuurd naar mijn collega's die dit verder voor je gaan oppakken. Het zou kunnen dat ze nog telefonisch contact met je opnemen als er iets onduidelijk is of getest moet worden. Hopelijk is het nu snel opgelost!

Reputatie 6
Badge +6

G'morgen, ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Heb al jaren deezer family en bij het verlengen van mijn abonnement had ik verlengen van deezer niet aangeklikt. Maar dit heb ik zondag alsnog gedaan. Tot op heden blijft mijn Deezer account aangeven dat ik Free Member ben en activeren van het Tmobile partner linkje lukt niet. Of de doorlink werkt niet en als ik een activatie code ontvang en deze invoer dan krijg ik de melding: het nummer wordt niet herkend neem contact op met TMobile. 

 

Groet Bertus

 

Hi @BertjeH, dat zoek ik graag voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb via mijn 2e nummer deezer family genomen, maar krijg geen activatie sms??

Hi T-mobile,

Ook hier lukt het niet om Deezer familie te activeren.
Ik ontvang geen SMS als ik mijn telefoonnummer heb ingevuld bij parteraanbieding activeren. In de app blijft Deezer op Free staan. 

 

 

Ik heb je als het goed is een privé bericht gestuurd met alle informatie.

Beste, ook ik heb een soortgelijk probleem. 2 weken geleden deezer weer laten activeren via tmobile. Daarna lukt het mij niet om deze in de Deezer app te krijgen. Dus Deezer Family zit wel aan mij abonnement vast, maar in de app hou ik Deezer free. Ik heb meerdere keren met Tmobile medewerkers gebeld, maar die kunnen niet zien waar het misgaat. Terwijl het voor mij wel duidelijk lijkt. Als ik in de app of via de website klik op Deezer partner aanbieding tmobile activeren wordt mij gevraagd om mijn telefoonnummer in te vullen om een code te ontvangen via sms. Dit heb ik inmiddels heel vaak gedaan, maar ik ontvang geen code. Daar gaat het mis. 

En vervolgens ontvang ik wel telkens appjes van tmobile “vergeet niet je deezer te activeren”.  Dat is wat frustrerend als je al meer dan 2 (!)uur met t mobile medewerkers aan de lijn hebt gezeten om precies dat te doen. 

Ik hoop dat hier iemand is die wel weet hoe ik mijn Deezer  familiy niet alleen aan kan zetten, maar ook kan koppelen aan mijn telefoonnummer en mijn Deezer App

Reputatie 4

Hoi @ElkeR, welkom op de T-Mobile Community!

 

Super dat je hier een bericht stuurt, want we lossen dit graag voor je op. Ik begrijp heel goed dat het frustrerend is dat het niet lukt terwijl je alle moeite hebt gedaan om het met onze collega's te regelen maar dat nog niet is gelukt. Als je mij een privébericht stuurt (klik op mijn avatar en daarna op 'Stuur bericht') met daarin ter controle je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, achternaam en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik aan de slag om dit alsnog voor je te regelen. Ik wil je wél eerst vragen om de Deezer-app even helemaal van je telefoon te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Ik zie je PB'tje tegemoet, waarvoor dank! 😊

Reputatie 7

Hoi @Lion2000,

Ik zou graag voor je na willen kijken of het aan onze kant in ieder geval allemaal goed staat, voor wat betreft jouw Deezer Family-abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ons systeem in ieder gevaal controleren of het abonnement correct is geactiveerd.

Ik zie jouw bericht graag verschijnen!

Hallo,

Ik heb inmiddels eerst het abonnement weer verwijderd, omdat het niet lukt, maar loopt nog tot in augustus. 

Mijn telefoonnummer is: ***.

Laatste cijfers Iban: ***

[Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Beste T-mobile, ook ik ervaar een soortgelijk probleem. Al jaren heb ik via jullie een Deezer vast abonnement. Gisteren heb ik dit via jullie website omgezet naar een Deezer Family abonnement. Sindsdien geeft mijn Deezer account aan dat mijn abonnement is verlopen waardoor hij op free member staat. Ik heb geen e-mail met activatiecode o.i.d. ontvangen. En ook via de Deezer ontvang ik geen activatiecode na het invullen van mijn mobiele telefoonnummer. 
 

Kunnen jullie me hiermee helpen?

Alvast bedankt! 

Reputatie 7

@Lion2000 

Je hebt de gegevens in een openbare reactie geplaatst, een privébericht kun je via mijn profiel sturen. Daarnaast heb je slechts twee van de vier gevraagde gegevens hier gedeeld. Zou je via het privébericht álle gegevens kunnen sturen, anders kan ik je namelijk niet verder helpen.

Reageer