Beantwoord

Problemen opwaarderen met bon?

  • 21 June 2022
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen mijn prepaid simkaartje op te waarden. 

Ik probeer via deze pagina dan op te waarderen: https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online Daarvoor heb ik ergens anders al een opwaardeer bon 

gekocht.

Maar ik krijg telkens de fout melding dat ik het morgen nog een keer moet proberen.

Is er ergens bekend dat er een storing is, of is er iets anders aan de hand?

Mijn prepaid kaartje is ook sowieso niet verlopen, kan er nog steeds mee bellen en internetten en gebeld worden.

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 June 2022, 21:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Is er ergens bekend dat er een storing is, of is er iets anders aan de hand?

 

Er zijn geen eerdere meldingen op socialmedia en hier op het forum geplaatst over problemen. Dat houdt natuurlijk niet in dat er geen storing is, maar er is voor zover ik weet niets bekend over een storing.

Zou je het nog eens kunnen proberen?

Als het nog steeds niet werkt, dan kan je misschien één van de andere mogelijkheden proberen.

Opwaarderen met een opwaardeerkaart kan door te bellen met 1244.

sms’en kan ook… SMS de 16-cijferige code van de opwaardeerkaart naar 1444.

Als één van de andere twee mogelijkheden wel werkt, dan is er misschien inderdaad een storing met de opwaardeermethode via de website.

Opwaarderen met opwaardeerkaart door te bellen of sms’en moet vanzelfsprekend plaatsvinden vanaf het nummer welke je wilt opwaarderen.

 

Zie ook;

Wat zijn de andere mogelijkheden op op te waarderen? → Opwaarderen via een opwaardeerkaart (bellen, sms of online).

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jion09 

Is het nog gelukt om je tegoed op te waarderen met de tips van @Gerrit078