Pukcode orange prepaid opvragen

  • 17 March 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Beste Community medewerkers,

Ik zou graag een pukcode willen opvragen voor een orange simkaart, welke uiteraard werkt op het tmobile netwerk. Ik was naar een t-mobile winkel gegaan om een prepaid simkaartje te kopen om deze eventueel te laten overzetten. Maar zij konden mij daar niet bij helpen, verkochten geen prepaid simkaartjes en konden niet in het systeem een “orange” simkaart pukcode opvragen.

En voor het eventueel overzetten, dien je een smsje te kunnen ontvangen op het nummer. Welke nu niet meer toegangelijk is door het niet hebben van een pukcode.

Graag hulp hierbij gevraagd voor een oplossing.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Deze_gebruikersnaam_is_leuk 

Ik denk graag met je mee. Heb je wel een My T-Mobile account? Je zou dan op die manier je pukcode kunnen opvragen door te gaan naar My T-Mobile > Simkaart & Toestel en zie je je pukcode verschijnen. Als dat niet mogelijk is dan zou ik graag een privébericht willen ontvangen met je telefoonnummer, geboortedatum, volledige adres en je e-mailadres. Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie graag tegemoet. 

Reageer