Sim geblokkeerd

  • 5 October 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Hi mijn opa heeft zijn simkaart vandaag weer binnengekregen omdat hij hem kwijt was. Ik heb ongeveer een uur geleden de klantenservice aan de lijn gehad. Hij had het verholpen zij die en de simkaart zou het binnen 10 minuten doen. Alleen ben ik nu een uur verder maar hij doet het nogsteeds niet. Het gaat om het nummer [verborgen door moderator].


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zakariaksh 

Kan je het telefoonnummer verwijderen? Dit is een openbare community dus iedereen kan dit zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hey Zakaria,

Allereerst tof om te horen dat je je opa hierbij helpt! Ik heb zijn 06-nummer even verborgen, goed gezien @Waqqas!

Als ik het goed zie heeft je opa een nieuwe simkaart besteld klopt dat? Ik zie ook dat mijn collega gister zijn oude simkaart weer heeft gedeblokkeerd, dus ik denk dat hier wat miscommunicatie over was over welke simkaart er actief gezet moest worden. Voor het activeren van een nieuwe simkaart moeten we erg streng zijn. Dit om je opa's gegevens te beschermen. Is je opa in staat om zelf even contact met ons op te nemen? Bijvoorbeeld telefonisch.

Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer