Beantwoord

SIM-Only Contract afkopen resterende maanden

  • 2 February 2022
  • 3 reacties
  • 688 Bekeken

Hallo, 


Mijn Sim-Only contract loopt bijna af, als ik het goed heb is 27 mei de afloopdatum. Nu wil ik denk ik aan het einde van deze maand de resterende maanden afkopen en mijn contract vroegtijdige opzeggen om over te kunnen stappen. 

Nu wou ik even weten hoeveel het in totaal zal kosten om de resterende maanden af te kopen, en verder wou ik ook weten of ik ook mijn nummer kan behouden zodat ik die kan meenemen als ik overstap.

Bedankt alvast voor de hulp.

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 February 2022, 20:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yusuf1237 

Je zou al kunnen verlengen met nummerbehoud als je dat wilt.

Afkopen kost je 50% van de maandelijkse kosten x het aantal resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open heb staan. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn.

Je abonnement wordt dan omgezet naar een prepaid aansluiting zodat je het nummer kan meenemen. Een moderator kan je hierbij helpen.

Hallo @Yusuf1237 

Je zou al kunnen verlengen met nummerbehoud als je dat wilt.

Afkopen kost je €13,50 x het aantal resterende maanden, houd wel rekening met een maand opzegtermijn.

Je abonnement wordt dan omgezet naar een prepaid aansluiting zodat je het nummer kan meenemen. Een moderator kan je hierbij helpen.

Aha dank voor de info, als het mogelijk is dat een moderator mij hiermee zou kunnen helpen om de resterende maanden af te kunnen kopen en het contract stop te zetten en ook dat ik mijn nummer kan behouden. Zou heel top zijn :)!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yusuf1237 

Ik kan je daar zeker mee helpen. Zou je mij een priveebricht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.