Beantwoord

sim only data usa

  • 26 August 2021
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Ik wil even iets kwijt  .Ik heb via de winkel een nieuw contract. Afgesloten. .1gb en 120 belminuten  en daarbij 21GB usa   Go add ons  en upgrade van €2.50 extra omdat je langer als 4 maand internet buiten  EU gebruikt  En onbeperkt bellen usa 

.Heb thuis nog even gebeld naar de klantenservice om te bevestigen Een of ander Linda en heeft weer bevestigd dat het goed zat. En dat de bedrag is aincl   Vriedenkorting nog even €10 korting  totaal €28 

bel er na een half uur weer achter aan omdat ik niet. De 21 GB USA zie nieuwe collega  .Zegt hij die pakket is er niet willen ze een vergoeding van 15 GB geven van 3 maand  dus overleg het  .Wij weer bellen. Zegt ander collega  naam weet ik niet meer van ja de pakket is er wel hebben totaal 4 uur gebeld 7mensen gesproken. En de laatste zegt pakket bestaat niet. Ik doe een oproep aan iedereen ga nooit naar TMobile !!!!’ Betaal meer bij kpn of wie dan ook maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Heb op laats mijn abbo gecanceld  nooit maar ook nooit weer T mobile.  Ik zou gelijk al het personeel die ik gesproken heb ontslaan .Betaald krijgen voor verkeerd informatie 

dus mensen neem nooit maar ook nooit T Mobile !!!!!!!

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 26 August 2021, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Dannyboy30  Dat is heel sneu allemaal.

Wat TM verkoopt staat precies omschreven op de site, heb je daar al gekeken? De opties waar jij het over hebt kan ik niet vinden in de shop.

De moderators lezen mee en weten misschien het antwoord.

Gelukkig heb ik vandaag mijn nieuwe abonnement gekregen en ben al jaren en jaren zeer tevreden bij TM.
Doe altijd wel eerst zelf onderzoek. En hè iedereen maakt wel een fouten. Gelukkig worden ze dan niet gelijk ontslagen. Volgens mij loopt half NL dan in de WW.

Als je in de VS bent (dus niet hier) kan je een Travel en Surf pas kopen met 5 gig. Per maand.

Alleen voor T-Mobile USA netwerk*

€ 19,99

5000 MB

30 dagen

Begrijp ik menselijk fout. Maar geen 4 x een toezegging van 4 verschillend personen.  Die zeggen dat het er wel is heb totaal 7 keer gebeld 7 verschillende personen .Nee dan praat je niet meer over een menselijk fout

Reputatie 7

Hi @Dannyboy30,

Vergissen is menselijk, dat kan ook voorkomen als je meerdere medewerkers spreekt. Ik zal dus niet direct ontslag voor mijn collega's aan gaan vragen, maar wil jou natuurlijk wel helpen bij jouw vragen.

Als ik het goed heb is er veel verwarring over jouw abonnement in combinatie met de USA-bundel, klopt dat of zijn er ook nog andere vragen waar je nu nog mee zit? Je geeft ook iets aan over een bundel van €2,50 die in combinatie werkt wanneer je langer dan vier maanden in het buiteland verblijft en dan ? Dit is mij niet helemaal duidelijk, want een dergelijke bundel bestaat niet.

We bieden op dit moment geen abonnementen aan in combinatie met een databundel voor Amerika. De 21 GB (waar het misschien om gaat in dit geval) geldt enkel voor gebruik in de EU en is in combinatie met Unlimited, niet met een databundel van 1 GB. We bieden wel een bundel voor €9,99 aan waarmee je onbeperkt kunt bellen de USA, maar voor internetten had @CrisTien de correcte bundel doorgegeven. Op onze prijslijst vind je alle bundels die we verkopen op dit moment en sinds 4 augustus 2021.

Hopelijk heb ik het zo in ieder geval helder uit kunnen leggen, maar als je nog met vragen zit of als ik iets niet goed van jouw vraag/vragen heb begrepen dan hoor ik het graag van je.

Reageer