Beantwoord

Sim only met nummer behoud aangevraagd, nu al 2 simkaarten met ander mobiele nummer ontvangen

  • 16 June 2021
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Hallo. Ik heb recent een overstap aangevraagd van Vodafone naar Tmobile. Dat is in principe gelukt, net is de bezorger langs gekomen voor ID verificatie en bank verificatie. Maar gaf een simkaart met een ander nummer dan mijn nummer wat ik via nummerbehoud heb aangevraagd. Dat behoud is ook goedgekeurd, maar gaat wel over 3 weken pas in.
Ik had via de post ook al een sim kaart ontvangen, wederom met een ander mobiele nummer. Gaat er iets fout?

Daarnaast wel vreemd dat het telefonisch niet lukt om iemand aan de lijn te krijgen. En dat de chatbot…. nja, niet erg hulpzaam is. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 June 2021, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Je krijgt normaal wel alvast een simkaart met een tijdelijke simkaart ongeactiveert, activeren kan je dan beter ook niet doen ivm dubbele kosten.

Heb je wel maar 1 bevestiging en zie je het tijdelijke nummer ergens in een mail of contract staan om te kijken welke simkaart bij jouw abonnement hoort?

Het tijdelijke nummer staat inderdaad op het contract. 
Maar dan laat ik het tijdelijke nummer lekker links liggen en wacht op ik de correct simkaart voor het nummer dat ik wil behouden.

Bedankt voor je reactie trouwens!

Reputatie 7
Badge +15

@mitchell12345 

Je zal geen nieuwe simkaart ontvangen, op de dag van nummerbehoud zal het nummer gewoon veranderen naar het nummer dat je wilt behouden.

Ik hoop dat een moderator nog voor je kan kijken of die 2de simkaart gewoon een foutje was of iets anders.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mitchell12345 

Welkom bij de T-Mobile familie! Ik verwacht dat je op de dag van je nummerbehoud de simkaart kan activeren die je nu hebt en dan is je oude nummer weer actief. Mocht je toch liever willen dat ik dit voor de zekerheid check dan kun je mij een privebericht sturen met het tijdelijk nummer en te behouden nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan kan ik in ons systeem checken of alles klopt. 

Als je vragen hebt dan kun je ze altijd stellen op de Community, wij staan voor je klaar!

Reageer