Beantwoord

Sim only Opzeggen

  • 9 August 2021
  • 2 reacties
  • 645 Bekeken

Beste,

 

Ik wil graag overstappen naar een andere provider en ik heb nu een sim only abonnement met een toestelkrediet, alleen kan ik mijn abonnement niet verlengen dat kan ik pas op 22 oktober 2021 weer verlengen, betekent dit dat ik vast zit aan dit contract tot 22 oktober 2021 ? Of is er een manier om dit eender te laten aflopen. En hoe zit het met mijn openstaande toestelkrediet? Kan ik gewoon mijn Sim only abnnement afzeggen en dan per maand als nog die toestelkrediet afbetalen? Of moet ik alles in 1 keer betalen? Graag een andwoord. ;)

 

Groet Sem

icon

Beste antwoord door eric 9 August 2021, 08:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je kunt verlengen vanaf 22 oktober loopt je abonnement waarschijnlijk nog daarna 4 maanden tot 22 februari. De einddatum is terug te vinden als je kijkt in je contract.

Afkopen is mogelijk, rekenen op de nog resterende maanden x het maandbedrag+ het nog openstaande toestel krediet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @svanbenthum 

Voor het afkopen van je abonnement betaal je €13,50 × het aantal resterende maanden + het openstaande toestelkrediet.

Indien je het nummer wilt behouden geef dan ook aan dat je het nummer wilt overzetten naar prepaid zodat je het nummer kan meenemen naar een andere abonnement/provider.

Er zal ook een 1 maand opzegtermijn zijn indien je het contract afkoopt.

Reageer