Beantwoord

Sim Only verlengd maar einddatum klopt niet

  • 16 February 2022
  • 9 reacties
  • 102 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb sinds gister met toestel flexibiliteit een nieuwe iPhone en zou mij nieuwe abonnement ingaan. Dit alles is goed gegaan, maar nu staat in my tmobile dat mijn oude abonnement nog een jaar doorloopt. Weet iemand hoe dit werkt?

 

met vriendelijke groet, 

Arthur

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 February 2022, 11:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @KingA1302 Welkom bij de community.

Je had dus een sim-only abonnement en bent vroegtijdig overgegaan naar een abonnement met een toestel?

Ja dit klopt, mijn oude toestel was niet meer goed, dus vandaar. Nu staat onder huidig abonnement de juiste details, onder oud staat nog ruim een jaar als einddatum. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KingA1302 

Bij toestelflexibiliteit zou je nieuwe abonnement meteen in moeten gaan.

Voorwaarden toestelflexibiliteit

Zie je naast huidig ook nieuw staan?

Huidig en nieuw stond er voordat ik het nieuwe toestel ontvangen had. Nu staat er huidig en oud. 

Ik zie dit trouwens staan op tmobile.nl. 
 

als ik in de app kijk zie ik alleen huidig staan

Reputatie 7
Badge +15

@KingA1302 het kan kloppen als je een 1 jarige contract hebt genomen met dezelfde bundel?

Zelfde bundel maar wel 2 jaar. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KingA1302

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KingA1302 

Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over je contract. Zoals ik al heb aangegeven via privébericht is je nieuwe contract direct ingegaan nadat jij je toestel hebt ontvangen en is je oude contract stopgezet. Ik wens je veel plezier met je abonnement en nieuwe toestel!