Beantwoord

Simkaart

  • 29 November 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Goedemiddag, ik had afgelopen Zaterdag mijn simkaart geblokkeerd omdat ik mijn telefoon verloren ben ergens. Kan ik een nieuwe simkaart aanvragen en op mn oude tel gebruiken?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 29 November 2022, 17:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @EsHa90  In een TM shop kan je een nieuwe Sim halen.

Je moet daar toch heen daar je de nieuwe Sim altijd in een shop moet activeren tegenwoordig 

https://www.t-mobile.nl/winkels

SimSwap uitleg

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   

Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

Succes!

Reageer